Happy H Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 hei folkens!!!!!!!! No har eg lest igjennom ketolyse boken og e klar for å starte på kuren imåro!!!! etter 2 svangerskap og 20kilo i pluss e ikkje sjølfølelsen heilt på topp. Har prøvd vektklubben uten resultater, og ble egentlig bare endå meir deppa av d. der inne skulle eg spise masse karbohydrater iløpet av en dag, og d funket ikkje, så e eg klar for å prøve d motsatte!!! Hadde blitt kjempe glad om dåkke hadde orket å komme med litt meny forslag og oppskrifter til meg. spise alle egg og bacon t frokost kvar dag? Ser for meg at eg kan komme t å bli en smule lei av d. forslag t "snack"? leste om ei som bakte brød d gikk an å spise, lyst å dele oppskrift på d? Håpe på mange svar. trenge et seriøst spark i rævva for å få dette til!!!=) E veldig motivert no, og gleder meg til å sette igang!!!
Cat.68 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Gå inn på www.lavkarbo.no der finner du mange matforslag.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Japp, lavkarbo.no er supert. Snack-tips: høvle osteskiver, del i to, strø på krydder (paprika, oregano, grillkrydder, chilipulver) og stek til de bobler opp. Ta ut å la avkjøle litt. Nydelig å dyppe i rømme, mmm.
Happy H Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 ah, takk for tipset begge to!!!!!!!!!!!!!! stekes de osteskivene i steikeovnen?? har dåkke gått på kuren med positivt resultat? e så sprøtt å tenke på at en ska slanke seg ved å spise feit mat.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jepp, hehe, glemte den biten. 200 gr i to-tre min. Har hatt positivt resultat i massevis, men måtte pause tre mnd. Nå er jeg på'n igjen og har ca 20 to go. Vri hjernen din til å forstå at du kutter den usunne maten og nyter den gode, og sunne maten.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Så flott at du er motivert! Jeg kan (nesten) garantere deg resultater, om du er flink og følger dietten til punkt og prikke. Her er det IKKE rom for utskeielser, da går du ikke ned. Du har jo lest boka, men les mer, igjen og igjen, vær SIKKER på hva du kan og ikke kan spise, og finn alternativer. Om du opplever stagnasjon, så hold kostholdet, eventuelt se på om du trenger mer fett i kosten, eller mer vann. Frokost er et måltid du KAN hoppe over, hvis du ikke er sulten, så det var ikke alltid jeg spiste frokost da jeg brukte dietten før graviditeten. Men ja, egg og bacon, eggerøre, det ketolysebrødet med kjøttpålegg og ost, eller "lapper" med ørlittegranne rørte bær og cottage cheese. Let på lavkarbo.no, så finner du oppskrifter, jeg husker ikke i farten dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå