Gå til innhold

Når begynte dere å bli kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått svangerskapskvalmen, i hvilken uke begynte dere å kjenne det? Og når på dagen?

Jeg har vært kvalm de siste to-tre dagene nå, men ikke om morningen.

Det kommer helst på kveldstid. Sitter her og er skikkelig uggen i magen, og småkvalm. Men jeg er ikke mer enn 5 uker på veg.

Har liksom gått og ventet på noen symptomer, sånn at jeg skulle føle meg litt gravid. Har bare tatt en test som var positiv, men har ikke følt meg noe gravid egentlig. Ikke før nå, når kvalmen har meldt sin ankomst :-(

Jeg som faktisk gledet meg til å bli kvalm, sånn at graviditeten kunne føles mer ekte...he, he! Jøss, hadde visst helt glemt hvordan det var.

Dette er ikke kult...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket det allere før testen slo ut... Er nå 4+3, og har tatt av 3 kg den siste uka pga kvalmen... Det er verste om morgene, men så går det som regel bedre utover dagen når jeg bare får i meg noe mat..

Jeg er som deg, gledet meg til symptomene :-) Så jeg skal ikke klage! Men det er litt irriterende ja.. :-) Får bare håper vi slipper å slite med dette i ukesvis... Lykke til! :-)

Skrevet

Fra ca. uke 6. Hele dagen. Hadde eksterm svangerskapskvalme frem til uke 34 og så bare kvalm nå og da frem til nå over termin og fortsatt.

Skrevet

Oi, 3 kilo på en uke.. Håper det gir seg fort da :-)

Jeg er ikke blitt sånn kjempe kvalm enda, men kjenner den kommer sigende.. litt mer for hver dag.

Litt deilig å endelig kjenne at jeg faktisk er gravid, men ikke så kult å være kvalm, nei :-) He, he..

Lykke til til deg også :-)

Vi har vel termin ganske nærmt hverandre vi da?

jeg har termin 6.desember :-)

Skrevet

Oi, det var lenge.

Jeg har vært heldig med mine sv.skap, og ikke vært så veldig kvalm, bare litt de første 3-4 ukene.

Håper jeg slipper like billig unna denne gangen :-)

(men jeg hadde nok av andre plager i sv.skapene da, som bl.a. ryggsmerter, halsbrann, og kramper i leggene om nettene.)

Skrevet

Mrs.Preggy : Da har vi termin samme dato :-) Så artig!! Har du masse symptomer, bortsett fra kvalmen? Jeg har suuuper ømme pupper, og endel murringer innemellom (begynner å avta litt nå). Og humørsvingningene begynner å komme kjenner jeg... Så jeg føler meg endelig gravid! :-D

Skrevet

Så gøy at vi har samme termindato :-)

Jeg har ikke fått noe særlig med symptomer enda.

Jeg har liksom ventet på ømme pupper, men ingen enda.

Også pleier jeg tidlig å få avsmak på kaffe, men ikke denne gangen, ikke enda hvertfall.

Men det jeg har merket er at jeg er mye trøttere enn vanlilg, og at jeg blir mye fortere sulten, og mye fortere mett. Klarer ikke spise så mye om gangen, men må spise mye oftere.

Ellers er det dårlig med symptomer, gitt!

Ja, ja.. de kommer nok etterhvert!

Kommer vel til å føle meg litt mer gravid for hver dag som går.. he, he

Skrevet

uke 6 tok det helt av hos meg, som å slå på en bryter. var smått bilsyk ukene før da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...