Gå til innhold

Når dere tar solarium:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags truse har dere på? Syns det er så lite stilig med truseskille.... Får jo det på sommeren uansett, men det er liksom ikke tid for det ennå.... String eller vanlig? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vask godt og sol deg uten da vel :)

Skrevet

jeg syns ikke det er så flatterende med hvit rumpe så kjører string her, men hender jo innimellom hvis jeg har en hipster på meg at jeg soler meg i det...

Skrevet

Hihi, har solt meg uten i det siste, jeg også. Men er det ikke mange som mener det er litt på kanten? Er vel egentlig ikke store forskjellen på å sole seg med og uten, i hvertfall hvis man soler seg i string. Selve underlivet kommer jo uansett ikke i kontakt med solsenga?

Skrevet

Vasker godt både før og etter,tviler på det blir mere basselusker uten string;-)

Skrevet

Jeg kan ikke se at det skal være noe mer på kanten å sole seg naken enn med string ihvertfall, er jo kun den lille tøystripa øverst ved korsryggen som kommer nedi solariumet... Som du sier selv, underlivet er jo ikke i kontakt med sengen...

 

Sol deg naken du, og kos deg uten skiller!! ;D

Skrevet

Godt å høre:-).

Skrevet

ja, jeg soler meg også naken om jeg skal ta solarium...:) man vasker jo både før og etter uansett:)

har alltid regnet med de fleste gjorde det jeg..

Skrevet

tar den bar gitt:))

 

vasker godt før å etter da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...