Frk.Forvirret Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hva slags truse har dere på? Syns det er så lite stilig med truseskille.... Får jo det på sommeren uansett, men det er liksom ikke tid for det ennå.... String eller vanlig? Eller?
To tette + snart ei med flette Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Vask godt og sol deg uten da vel
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 jeg syns ikke det er så flatterende med hvit rumpe så kjører string her, men hender jo innimellom hvis jeg har en hipster på meg at jeg soler meg i det...
Frk.Forvirret Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Hihi, har solt meg uten i det siste, jeg også. Men er det ikke mange som mener det er litt på kanten? Er vel egentlig ikke store forskjellen på å sole seg med og uten, i hvertfall hvis man soler seg i string. Selve underlivet kommer jo uansett ikke i kontakt med solsenga?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Vasker godt både før og etter,tviler på det blir mere basselusker uten string;-)
To tette + snart ei med flette Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kan ikke se at det skal være noe mer på kanten å sole seg naken enn med string ihvertfall, er jo kun den lille tøystripa øverst ved korsryggen som kommer nedi solariumet... Som du sier selv, underlivet er jo ikke i kontakt med sengen... Sol deg naken du, og kos deg uten skiller!! ;D
tre små... Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 ja, jeg soler meg også naken om jeg skal ta solarium... man vasker jo både før og etter uansett:) har alltid regnet med de fleste gjorde det jeg..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 tar den bar gitt:)) vasker godt før å etter da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå