Gå til innhold

Stille før stormen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skulle jeg egentlig være sååå flink og både jobbe og studere masse. Og kanskje fått strøket noe klær. Men har jo ikke gjort noe som helst jo annet enn dibbbing og skravling i telefonen. Vel, fått rydda i godteskapet da. Ikke dårlig bare det ;-)

Men det er akkurat som om kroppen ligger på sparebluss for å takle den uken jeg skal i gang med. For da skal jeg være flink studine på skolebenken i 3 dager, og så er det kvartalsavslutning på tirsdag og masse rapporter og ting og tang som må ordnes og jobb generelt. Og så varer arbeidsuka i bare 4 dager også for på fredag tar jeg ferie og svinger over dammen for en skikkelig shoppinghelg..! Noen som synes synd på meg når jeg sier jeg skal til New York på bare kos og gøy og handling?

Vel, ante meg det. Og gleder meg jo masse også da, men bare så ufattelig mye som skal være ordnet før det. Og med den innsatsen jeg har vist så langt i kveld lover det jo IKKE bra da ;-) Noen som kan si strengt til meg at jeg skal logge meg av og se til å få gjort noe...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å si noe strengt til deg! Er så koselig å ha deg her :-)

Men agendaen for neste uke var jo noe heftig! Og så langhelg i New York? Det gjorde jeg i sommer - det var vel egentlig litt langt å reise bare så der, men gøy var det :-) Kose deg masse - og wish it was me!

Skrevet

Høres ut som en hektisk uke.

Slapp av mellom slagene,skriv lister og kos deg masse i New York.

Blir vel vårens klesinnkjøp til jentene tenker jeg :))

Skrevet

Er sikker på at det andre som må gjøres før avreisen fredag går lett som en plett, bare ved tanken på deilig helg i New York:-)

Kos deg masse - og nyt hvert sekund:-))

Skrevet

Mitt eneste spørsmål er: KAN JEG VÆRE MED????? PLIIIIIIIIIIIIIIIIS! Jeg vil også til New York på shopping.

Tro det eller ei, har vært 14 dager i Florida, og ikke fått tid til shopping 1 dag! Bortsett fra innom Disney-shoppen, men der er det lite for damer i min alder...

- Så jeg drømmer om bare noen får dager der jeg kan få litt alenetid, shoppe og ikke høre på masete unger som synes synd på seg selv, fordi de kjeder seg i 5 min...

Skrevet

Tror nok du blir ferdig i tide uansett, jeg. Jeg er i hvertfall slik at uansett hvor dårlig tid jeg har og om jeg utsetter ting, så er det unnagjort før jeg reiser bort. Og, med en slik gulrot som New York-tur, så går nok jobben og studiene unna som en lek!

Misunner deg veldig den turen. Mannen min liker ikke storby-turer, jeg elsker dem! Og, har virkelig sansen for New York. Synd det er så langt unna. Ser for meg shopping til London jeg i løpet av våren. Tenker jo at mannen min må få være hjemme alene med lille M i hvertfall noen dager.

Stå på med jobb og studier, og kos deg på tur!

Skrevet

Om jeg var lat i går har tempoet vært bedre i dag. Har rukket jobb fra grytidlig, så en hel dag på BI, så hjem til middag, lek og kos (og oppdratt 7 åringen at hun ikke har noe med å fly bort på 7-eleven og henge... Himmel, ser for meg neste gang er det den lokale puben....), bading, legging, jobbejobbejobb og lært opp mann i husets tekniske utstyr ;-))))

Nå tror jeg at jeg skal anse dette døgnet for ferdig... Ny dag i morgen. Og kanskje blir jeg ferdig med de flotte notatene mine på studiene også... Med liste over både hva en stakkars skal pakke (kort liste) og ikke minst shoppe (laaaaaang) ;-)

Natta damer!!!!!!!!!

Skrevet

Oisann, her går det unna Gunnar :)

Ha en kjempegod tur til Ny Jokke!! Jeg har venninner som drar tre og fire (!!) ganger i året og har stående invitasjon... Jeg har aldri vært der og har kjempelyst. Ikke så mye shoppingen som lokker, men hele opplevelsen :)

Har dessverre ikke hatt tid ennå (jøssameg, det hørtes litt kvalmt ut, ser jeg....), men kanskje neste år?

GOD TUR igjen!! Kos deg!

Skrevet

Psst! Er nok ikke dagligkost med turer til NY her heller. Sist jeg var der var for 20 år siden ganske nøyaktig....

Gleder meg vilt&uhemmet! Dollarkursen er nede i 5,09, har fått liste med masse gode spisesteder og ting å oppleve og fått velkomsthilsen fra det fem stjernershotellet om at de gjerne ønsker oss velkommen til en cocktail "in the sexy sushi bar..." Ha, ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...