line_n & sara Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 jeg ligger..og det skjer ofte at jeg og sara sovner i den stillingen også!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Liggende her også. Nå ammer jeg kun en gang om natta, og klarer å holde meg våken heldigvis Sovnet veldig ofte når hun var liten, men da ble det amming flere ganger om natte også da....
maisel Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 jeg tar han oppi senga og ammer liggende om natta.. og legger han tilbake igjen når han er ferdig
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Alltid sittende. Han får 7-8 min på hver pupp og jeg sitter og blir ferdig med det og legger ham i sengen igjen.
Snupi27 Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 jeg ammer i 6 tiden om morgenen. hun våkner ikke før. da tar jeg henne over i vår seng og ammer.. da pleier vi som regel å sovne i halvtime-times tid =)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Sittende, hadde jeg lagt med ned (noe jeg ikke får til lenger, eneste jeg fikk til på sykehuset) hadde jeg sovnet. Og han sovner altid når han ammes, og da er jeg redd det hadde gått gale. Han sover IKKE sammen med oss- vi er så redde for at han skal få dynen over hodet, vi ruller borti han eller noe. Sover veldig urolig i sengen begge to- så dette er vi bevisste på.
lillemor og lillebror Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Må sitte, eller så sovner jeg av.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Nå ammer jeg ikke lenger, men lå i senga og ammet på natta. Som regel sovnet vi av begge to, etter en times tid inntil meg så ble hun som regel urolig, da var det bare å løfte henne over i sin egen seng og hun sov videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå