NormaJean Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 er det noen som vet grunnen til at etterlattedebatten ikke er oppe? den var oppe før jul, men fra januar var den forsvunnet!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Den ligger under "Min situasjon" her på barnimagen
nitusa Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 den er ikkje vekke. viss du trykker der det står alle forum på BIM. rett oppforbi skravlesiden. mellom den rekka med det oranje og den siden med skravlesiden 1. trimester osv hvor du kan scrolle deg nedover. viss du leiter der finner du den. ikkje flink til å forklare, men håper du forstod det:)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4791
NormaJean Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 når jeg scroller nedover så finner jeg etterlattedebatten, men når jeg trykker på linken så får blir jeg bare dirigert tilbake til forsiden, med beskjed om at dette forumet har blitt flyttet. det er det som er problemet. Er det ingen andre som opplever det? men takk for linken alenemoder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå