Gå til innhold

Et av barna ødela kameraet vårt...=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han datt med kameraet vårt,og deiset det i gulvet. Nå virker det ikke,objektivet rikker seg ikke(står fast ute),og når jeg rister på det er det noe som skrangler inni. Regner med at det er noe knust inni...men så var det over til det jeg egentlig lurer på: Vil innboforsikringen dekke dette? Finner ikke forsikringspapirene akkurat for øyeblikket.(Sparebanken forsikring),men skal ringe dem i morgen. Regner med at det i såfall blir en egenandel... Kameraet kostet nesten 3000 når det var kjøpt(sist sommer),men nå er det å få kjøpt på nettet til 1350,- Regner egentlig det lønner seg å kjøpe nytt kamera...

Noen som har erfaring med slike uhell og forsikring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men har du hørt om de har forsikring på sitt barn da? Mange har jo barneforsikring som dekker sånne uhell.

Skrevet

Har dere LO innboforsikring?

Skrevet

Lillegutt klarte å dytte laptopen min i gulvet. Den ble ødelagt, og jeg ringte forsikringsselskapet.

De sa det var en egenandel på 4000,- så da fant jeg ut at det like gjerne lønnet seg å kjøpe en ny...

Skrevet

Egenandelen er så høy at det ikke lønner seg med mindre dere har "idiotforsikring".

Skrevet

Vi har LO-favør innboforsikring.

Skrevet

Kommer ann på forsikringen deres. Noen dekker det. Men tipper egenandelen deres vil være på over 1350 kr så da hjelper det jo ikke så mye...

Skrevet

Det er det jeg frykter, og uansett kommer den nok ikke under 1350,- så jeg tror like godt jeg bestiller nytt.

Skrevet

Hvis to av dere har LO-favør innboforsikring tror jeg dere slipper egenandel.

Skrevet

Den Lo-greia har egenandel på 1000,- hvis en av dere har den, 0,- hvis begge har den. Men det er noe med teknisk utstyr som er ganske nytt, da får man visst nyprisverdi. ER litt usikker, men du kan lese vilkårene på LO favør-sidene...

Skrevet

Det er nok bare min mann som har LO-favør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...