Gå til innhold

Noen som har flytta langt borte fra barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barnet, og hvordan løste dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hva du mener med langt da... Vi bor 1 1/2 times kjøring fra pappaen til guttene, de har samvær annenhver helg, går veldig greit.

Skrevet

Hehe, nei den avstanden jeg tenker på er litt mer da. ;) Jeg bor midt i landet, og tenker på Tromsø.. Et godt stykke d! Men ikke helt enkelt..

Skrevet

Her var det barnefar som flyttet fra oss, og det er ca 75 mil avstand. Han kommer hjem hos oss (jeg er ikke hjemme da) hver 3.helg fra onsdag til søndag eller torsdag til mandag. Barna er 3 og 6 år gamle. Dette er en løsning som skal fungere frem til de evt. kan fly alene.

Ingen god løsning å flytte så langt fra hverandre, men man må gjøre det beste ut av situasjonen og tenke på barnas beste.

Skrevet

Ja jeg flyttet 160 mil una BF. Barnet var 2 år da. Vi ar ingen fast løsning enda, men h*n har vært der 2 uker ca annen hver mnd. Det har gått greit.

Skrevet

Her har barnefaren og eg ein skriftlig avtale om at han har ho ei veke i mnd om eg flytter, eg vurderer å foreslå 2 veker annen kvar mnd., blir mindre reising da. Barnet vil vere litt over 2 år når dette kan blir eit tema. Deretter må man sjå korleis ordninga er for barnet, fungerer det ikkje må eg vurdere å flytte tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...