mamamaren Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 andre enn meg som reagerte på det hun skrev i innlegget ang. døde foreldre? Sv: Døde foreldre?? (lagt ut fra aleneforeldre) NYTT 21:04 30.03.2008 Heldigvis ikke mine gutter som har mistet pappen sin... *Lillema* Greit, forstår at du er letta for at du ikke er i den situasjonen, men jeg mener det var upassende å skrive det. I hvertfall kunne du lagt med en kondolasjon eller noe? Vil ikke virke pirkete, men jeg reagerte på den...
mamamaren Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2008 åh, beklager jeg leste feil! BEklager så mye!
Tommage♀♂ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg forstod ikke at innlegget ikke gjaldt henne før hun skrev det, så det var sikkert bare for å opplyse om at det var lagt ut for andre=)
mamamaren Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Det var det jeg forstod selv. Ble helt rød eg nå...
To tette + snart ei med flette Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Heh, nå skjønte jeg ingenting....hva hadde jeg sagt galt nå liksom?! Men det var jo en enkel misforståelse da, fort gjort det. Men skjønner du ble litt rød nå mamamaren...*knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå