suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 hva tjener du i timen? privat eller kommunalt firma? hvor lang ansinitet? evt. fagbrev? Jeg jobber i kommunen, har 13 års ansinitet (ikke som sekretær) og har 144,10 i timen.
Butterfly_Flip Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Fy så lavt. Jeg er saksbehandler og kunde mottaker. Ingen utdanning, og begynner lønn på 140 kr. timen
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 hvilken type firma er dette? regna vel egentlig ikke med at kommunen har de feteste lønningene ; )
desemberjenta06+spire Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg jobber som sekretær i kommunen og har 125 kr timen. Jeg har 2 års ansiennitet og har fagbrev.
LizzyG Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Vet ikke hva jeg har i mnd. lønn men har en fastlønn på 250 000 kr i året og så kommer det en pen sum med bilgodtgjørelse oppå det igjen. Har jobbet i nesten 3 år, har bare videregående og jobber i en privatbredrift.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 *jeg vil også jobbe hos Pappa* Får du så godt betalt altså? Sånn med tanke på at du bare har vgs.. Du er heldig =)
LizzyG Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jepp, synes lønna er grei jeg. nå har jeg jo kontorlinje fra vgs, men ikke noe fagbrev så det hjelper litt:) Pappan din og jeg jobber i et bra firma sånn lønnsmessig sett:)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Du får be han om å skaffe datteren sin en jobb der også!! hehe.. Hvordan ser arbeidsdagen din ut forresten?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har 253 000,- i året. Jobber i et kommunalt firma. Har ikke fagbrev, men er utdannet advokatserkretær. 4 års ansennitet.
LizzyG Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Hehe... Pappan din har ingen sekretær, for han gjør den jobben selv siden anlegget er så lite der han er. Men min jobb er arkivering av alle papirer på et anlegg, lønninger til de som er timelønnede, arkivere tegninger når de kommer, passe på at alle fakturaer havner der de skal, og passe på at vi ikke betaler for mye til noen. Og i tillegg er jobben min å gjøre arbeidsdagen til sjefene min enklest mulig:) De ansatte jo en til når jeg var i permisjon, så nå trenger de ikke flere sekretærer foreløpig:(
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Høres ut som en fin jobb. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå