Gå til innhold

spør dere her inne som har født..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine pupper har ikke vokst noe. Nå er jeg 32 uker på vei og er rett og slett litt redd for at jeg ikke kan amme. puppene mine er utrolig utrolig små og da mener jeg små...

Vokste deres masse når dere hadde født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ble ikke noe større av betydning. Og størrelsen har ikke noe å si. Du kan nok amme uansett.

Skrevet

Puppene mine vokste litt i svangerskapet men ikke så mye som jeg hadde trodd. Men de vokste mest rett etter fødselen når melken begynte å komme. Evnen til å amme har ikke noe med størrelsen på puppene å gjøre!

Skrevet

i har SMÅ puppa....men i fikk til å amme...det har ingenting med str å gjøre men antall melkeganger tror i..ikkje sikker altså...

men det går nok bra ska du sjå :-)

Skrevet

Hei. Mine vokste litt i begynnelsen av svangerskapet, men så var det liksom stopp helt til jeg kom hjem fra sjukehuset, da var melka komt for full og de ble digre.

Ei venninne av meg hadde ikke nok melk, puppene hennes vokste ikke noe særlig. Men de aller fleste får nok melk, det går nok helt sikkert bra! Lykke til:)

Skrevet

jeg har også små pupper, sånne runde faste småe, så jeg trodde aldri det skulle gå. de vokste etter fødsel, men bruker fortsatt samme bh størrelse, og jeg er en ren og skjær melkemaskin :) mye melk, og gutten vokser og vokser. over gjennomsnittet på kurven på 6 ukers kontroll :) så lykke til med amminga når du har begynner med det! :)

Skrevet

Jeg har småerter :) Kan knapt kalles pupper og de ble ikke särlig mye större under graviditeten heller. *skuffa*

Var veldig bekymret for det samme som deg!

Men jeg hadde MASSE melk, 2-3 dagen begynte det flomme over!

Spruten stod tvers over rommet den förste tiden.

Gutten min la på seg 1-1,2 kg i måneden.

Ammer fortsatt (8 mndr) og har ennå MYE melk. Får melkespreng ennå noen ganger!

De ble litt större også :-D

Så, ikke tenk på dette! Mange av mine venninner har kjempestore pupper men få av dem har ammet like lenge eller i det hele tatt!!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...