Gå til innhold

Bør jeg kjøpe søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Så usikker...datteren vår er akkurat 2år når minsten blir født...hun går også i barnehage, er så usikker på om jeg skal kjøpe en søskenvogn..eller om de bare skal ha hver sin vogn......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde villet vente og se an behovet, jeg... Hvor ofte tror du at du vil trenge en søskenvogn, f.eks. Gå flere turer alene med de? Hvordan kommer du til å ordne det på handel? Tja...

Skrevet

Kanskje heller et søskenbrett hadde vært noe??

Skrevet

Jeg er ikke akkurat samme situasjon og har lurt veldig på dette. Har bestemt å se det an da hun på 2 er i bh hele uken. En søskenvogn vil jo da ikke bli brukt så ofte. Tror jeg skal kjøpe bæremeis og søskenbrett først. Ser vi at vi trenger hun på 2 år i vogn, har vi en lett trille allerede som vi kan bruke til nød.

Skrevet

Jeg ville absolutt hatt bruk for det hvis jeg var i den situasjonen. For det første går vi mye ute, også frem og tilbake til barnehagen (har lang vei). For det andre ville jeg nok hatt størstemann en del hjemme fra barnehagen når jeg er hjemme. Har en 2 åring nå, og har absolutt bruk for vognen en stund enda.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg tenker at på dagtid i hverdagene vil jeg jo kun ha bruk for 1 vogn siden eldste er i bhg..men når vi går på famileturer er vi jo egentlig avhengig av en tvillingvogn..for vi for jo ikke plass til 2 vogner i biler...

Kansje jeg skal kjøpe en tvilling tralle.....

Skrevet

jeg har ikke kjøpt søsken vogn.. vi får ogås akkurat to år i mellom. Jeg har kjøpt ståbrett til henne. snuppa skal jo gå i barnehagen og hun klarer å gå ned til barnehagen selv., er ikke så langt..

men tenker at om eg ser det blir problemer så får eg heller kjøpe en søsken vogn etterhvert

Skrevet

Har ein toåring og ei nyfødd, og lurte på det samme, men har ikkje kjøpt og heller ikkje savna det. Me er masse ute, men toåringen går, eller har egen vogn. Det er ganske tungt med to barn i ei vogn!

Skrevet

Jeg kjøpte søskenvogn da jeg fikk vesla,da var det nesten 2 år mellom de og største var hjemme.Men da han begynte i park,ble den nesten aldri brukt så vi kjøpte søskenbrett.

Hadde jeg skulle kjøpt noe annet enn det måtte det blitt Phil & Teds vogn med søskensete.

Skrevet

Jeg kjøpte både ståbrett og en billig tvillingvogn til 1500,- ny..

Ståbrettet ble masse brukt mens lille var baby, etter han ble litt større har jeg faktisk brukt tvillingvognen mest.

Det er en sånn type trehjuling, ala Carena sin, (husker ikke merket og akkurat nå står den hos mor og far) har hatt den i 3 år nå og ikke vært noe tull eller noe ødelagt på den til nå.

Skrevet

Vi har akkurat 2 år mellom våre to gutter, vi kjøpte en phil and teds. Den passet vårt behov perfekt. Den kan brukes både som enkeltvogn og søskenvogn, vi brukte den som sportsvogn til storebror i tillegg, så da klarer du deg med kun to vogner p&t og vogn til babyen. Brukte den også når jeg hadde babyen med på shopping o.l mens storebror var i bhg.

Anbefales på det varmeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...