Gå til innhold

rutiner.. 6 uker:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når legger dere babyen deres på 6 uker for natta? i senga si tenker jeg på da.. og hvor lenge sover de før de skal ha mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde lite rutiner når min var 6 uker.

Skrevet

sønnen min tar kveld 12-halv 1.. sent, men er jo ikke jeg som er sjefen :)

første ukene våkna han 3 for å få mat, men den siste tiden blir klokken nesten 5 før han våkner første gangen, også blir det tettere..

også sover han helst sammen med oss :)

Skrevet

siste måltid kl 22.30.da legger vi lillegutt

våkner kl ca 04.00 for natt måltidet og ``frokost`` kl 07.00

Skrevet

hadde ikke rutiner da..slkt tar tid,men flott viss du klarer det..

Skrevet

litt rutiner har vi :) han får mat en gang mellom ti og elleve også legger jeg han i senga si, uansett om han sover eller ei. så våkner han mellom tre og fire for mat og sover til seks syv... har gjort det en stund nå :)

Skrevet

har ei snuppa som nå er 9 uker. Når hun var 5 uker begynte vi å legge henne ca kl 20 hver kveld-i egen seng. Våkna de første dagene ca kl 22 for pupp, så gikk det slag i slag hver tredje time til ho sto opp sånn ca kl åtte/ni. Nå legger hun seg i syv-halv åtte tiden. Spiser så mellom kl 24-01. Står opp ca kl åtte. (pupper gjerne to ganger om natta)

Skrevet

Dere som legger 5-6 uker gamle barn i senga "om de sover eller ei", hva skjer hvis barnet legges når det ikke sover? Hvis jeg legger jenta mi og hun ikke er i dyp søvn allerede, så blir det bare baluba ;-) (hun er ikke helt 5 uker ennå da).

Skrevet

Har akkurat lagt Jonas. Han sov i armene mine, men våknet når jeg rapet han og la han ned.

Han er 6 uker idag- og sover han ikke når vi legger han ned ligger han der så fint og kikker før han sovner av seg selv. Ikke helt samme effekt om vi er i rommet og han legges ned uten å sove- da vet han nok at vi er der.

Skrevet

Når lillegutt blir lagt på soverommet i mørke sovner hanav seg selv etter noen minutter viss han ikke sov før jeg tok han inn.

har faste rutiner på det hver kveld.

Først mat,så bleia og inn i mørkt rom.

Har aldri hent at han har gjort motstand...

Veldig godt og kjøre rutiner på det med en gagn syns vi,vi har klart det føler jeg..Lillegutt er 7 uker:=)

Skrevet

Jeg begynte med legge rutiner på jenta mi, som er fem uker, for en ukes tid siden. Bader henne kl åtte. Så er det masse mat og i seng før ni. Har funket veldig bra. Hun sovner som en stein med en gang. Våkner igjen i tolv tiden for mat, så i tre fire tiden også vil hun opp i halv syv halv åtte tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...