mamman til leon og Noah Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 når legger dere babyen deres på 6 uker for natta? i senga si tenker jeg på da.. og hvor lenge sover de før de skal ha mat?
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 sønnen min tar kveld 12-halv 1.. sent, men er jo ikke jeg som er sjefen første ukene våkna han 3 for å få mat, men den siste tiden blir klokken nesten 5 før han våkner første gangen, også blir det tettere.. også sover han helst sammen med oss
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 siste måltid kl 22.30.da legger vi lillegutt våkner kl ca 04.00 for natt måltidet og ``frokost`` kl 07.00
maria isabell Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 hadde ikke rutiner da..slkt tar tid,men flott viss du klarer det..
mamman til leon og Noah Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 litt rutiner har vi han får mat en gang mellom ti og elleve også legger jeg han i senga si, uansett om han sover eller ei. så våkner han mellom tre og fire for mat og sover til seks syv... har gjort det en stund nå
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 har ei snuppa som nå er 9 uker. Når hun var 5 uker begynte vi å legge henne ca kl 20 hver kveld-i egen seng. Våkna de første dagene ca kl 22 for pupp, så gikk det slag i slag hver tredje time til ho sto opp sånn ca kl åtte/ni. Nå legger hun seg i syv-halv åtte tiden. Spiser så mellom kl 24-01. Står opp ca kl åtte. (pupper gjerne to ganger om natta)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Dere som legger 5-6 uker gamle barn i senga "om de sover eller ei", hva skjer hvis barnet legges når det ikke sover? Hvis jeg legger jenta mi og hun ikke er i dyp søvn allerede, så blir det bare baluba ;-) (hun er ikke helt 5 uker ennå da).
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Har akkurat lagt Jonas. Han sov i armene mine, men våknet når jeg rapet han og la han ned. Han er 6 uker idag- og sover han ikke når vi legger han ned ligger han der så fint og kikker før han sovner av seg selv. Ikke helt samme effekt om vi er i rommet og han legges ned uten å sove- da vet han nok at vi er der.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Når lillegutt blir lagt på soverommet i mørke sovner hanav seg selv etter noen minutter viss han ikke sov før jeg tok han inn. har faste rutiner på det hver kveld. Først mat,så bleia og inn i mørkt rom. Har aldri hent at han har gjort motstand... Veldig godt og kjøre rutiner på det med en gagn syns vi,vi har klart det føler jeg..Lillegutt er 7 uker:=)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg begynte med legge rutiner på jenta mi, som er fem uker, for en ukes tid siden. Bader henne kl åtte. Så er det masse mat og i seng før ni. Har funket veldig bra. Hun sovner som en stein med en gang. Våkner igjen i tolv tiden for mat, så i tre fire tiden også vil hun opp i halv syv halv åtte tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå