anonymmmm Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er ganske ny prøver... (Se under innlegget mitt under dette, det heter litt pinlig) MEN...Grunnen til at jeg får litt svettebyger nå er at jeg var på toalettet isted... Når jeg tørket meg så keg litt små blodprikker på papiret....!! Hva kan dette bety???
SOMMERSMILET Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Du må nok gi litt mer info om hvordan du ligger an angående når du skal ha mensen og alt:-)
anonymmmm Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Hehe...i farten så kom jeg jo ikke på det..Hehe...*flaut* Jeg hadde en liten blødning ca når jeg skulle hatt TR, det var sist helg, da kom det PITTE litt dag1, dag to litt mer, dag 3 var det mest brunlig utflod nesten... så det er IKKE slik det pleier å være, jeg BLØR til vanlig..hehe.. Men nå kom som sagt disse små "prikkene mine" hehe...
Mamman til M&E Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Da jeg ble gravid sist trodde jeg at mensen kom da jeg hadde bittelitt blødning på den tiden jeg skulle hatt mensen men det stoppet og jeg var gravid :-) Tvi tvi
Giinaღ Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Er det ikke noe som heter festeblødning da??? og så er det visstnok mange som får en svak blødning når de skulle hatt tr hvis de er gravide. Spennende! Jeg holder en knapp på at du er gravid Lykke til!!!
anonymmmm Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg håper!!! Bare synes det var litt rart siden jeg hadde den lille blødningen når jeg skulle ha menstrasjon... så kom disse prikkene i dag.......
anonymmmm Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2008 Ja nå har jeg testet, men det var nå i ettermiddag...fikk negativ så klart..men håper, håper at det KANSJE er mulig at det kommer noe annet imorgen tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå