Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny prøver... (Se under innlegget mitt under dette, det heter litt pinlig) MEN...Grunnen til at jeg får litt svettebyger nå er at jeg var på toalettet isted... Når jeg tørket meg så keg litt små blodprikker på papiret....!! Hva kan dette bety???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok gi litt mer info om hvordan du ligger an angående når du skal ha mensen og alt:-)

Skrevet

Hehe...i farten så kom jeg jo ikke på det..Hehe...*flaut*

Jeg hadde en liten blødning ca når jeg skulle hatt TR, det var sist helg, da kom det PITTE litt dag1, dag to litt mer, dag 3 var det mest brunlig utflod nesten... så det er IKKE slik det pleier å være, jeg BLØR til vanlig..hehe.. Men nå kom som sagt disse små "prikkene mine" hehe...

Skrevet

INGEN som har opplevd dette før?

Skrevet

Da jeg ble gravid sist trodde jeg at mensen kom da jeg hadde bittelitt blødning på den tiden jeg skulle hatt mensen men det stoppet og jeg var gravid :-)

Tvi tvi

Skrevet

Er det ikke noe som heter festeblødning da??? og så er det visstnok mange som får en svak blødning når de skulle hatt tr hvis de er gravide. Spennende! Jeg holder en knapp på at du er gravid :) Lykke til!!!

Skrevet

Jeg håper!!! Bare synes det var litt rart siden jeg hadde den lille blødningen når jeg skulle ha menstrasjon... så kom disse prikkene i dag.......

Skrevet

Ja nå har jeg testet, men det var nå i ettermiddag...fikk negativ så klart..men håper, håper at det KANSJE er mulig at det kommer noe annet imorgen tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...