jaja.. Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Frå underlivet-....var det slimproppen som gjekk? Dette er vel ikkje farleg vel?
Krusemynthe Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Kan nok være det...men det trenger ikke å være av betydning. Det kan visst danne seg ny. Sjekk med JM/lege i morgen hvis du er bekymret.
jaja.. Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Prata med jordmor, som vil ha meg til undersøking på sjukehuset. Var mest truleg slimproppen som gjekk..;(
elin og gutta;) Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 men det var jo flott at hun ville at du skulle undersøkes og at du blir tatt på alvor!!!!!! håper alt er vel og bra:)
jaja.. Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Alt vel og bra virkar som om berre deler av slimproppen er gått. Alt virkar roleg no iallefall, og sjukehuset meinte at det var ufarleg så lenge eg tok det med ro og det ikkje kom meir, evt at eg begynte å få masse kynnarar/rier. takk for omtanke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå