Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frå underlivet-....var det slimproppen som gjekk? Dette er vel ikkje farleg vel?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være det...men det trenger ikke å være av betydning. Det kan visst danne seg ny.

Sjekk med JM/lege i morgen hvis du er bekymret.

Skrevet

Prata med jordmor, som vil ha meg til undersøking på sjukehuset. Var mest truleg slimproppen som gjekk..;(

Skrevet

men det var jo flott at hun ville at du skulle undersøkes og at du blir tatt på alvor!!!!!!

håper alt er vel og bra:)

Skrevet

Alt vel og bra :)

 

virkar som om berre deler av slimproppen er gått. Alt virkar roleg no iallefall, og sjukehuset meinte at det var ufarleg så lenge eg tok det med ro og det ikkje kom meir, evt at eg begynte å få masse kynnarar/rier.

 

takk for omtanke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...