Gå til innhold

Hva er det VERSTE dere har spist...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

InnMari: *grøsse*

Kunne ikke tenkt meg noe verre:-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kaviar!

sånn "fin" dyr svart kaviar på glass.

Fy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Var på kundemiddag i Kina, og fikk servert kyllingFØTTER.... De så ut som små babyhender --- Grusomt!!! Kunden, en ellers så 'fjong' dame satt og tygget og slurpet og flyttet på beina inne i munnen -- minnet om min gamle bestefar da han spiste fisk m masse bein... Fytti'en ... måtte smake for syns skyld, men klarte heldigvis å slippe unna med èn! Fikk etterpå vite at det var ingen vanlig rett..

Skrevet

det desidert verste jeg har spist er flaggermus!

jeg trodde det var kylling og forsynte meg av et deilig lårstykke....det smakte ikke akkurat kylling for å si det sånn...

det var svigermor som tilbredte kjempeflaggermus... som forøvrig er fruktspiser og ikke blodsuger :)

Skrevet

Jeg var på en indisk (eller noe sånt) restaurant en gang og fikk noe tilbehør som het Ladyfinger. Det lignet på tang!!! Fy F om jeg skal få si det!!!! Jeg var kvalm fra jeg spiste det, og når vi kom hjem spydde jeg faktisk. Mulig det var matforgiftning eller noe, men bllllææææææææhhh det var ekkelt det...

Ble nesten litt kvalm nå jeg...:(

Skrevet

På studitur i sør amerika fikk jeg fuktig brød med syltetøygele til frokost hver dag. Det var maur overalt i huset, spesielt på bordet under måltid. Jeg vet ikke hvor mange maur jeg spiste i maten den tiden jeg var der og ikke vil jeg vite det heller. Jeg gikk ned 5 kilo på studieturen og mistet matlysten i over 1 mnd. Dette er 10 år siden og jeg klarer enda ikke spise syltetøy på skive.

Skrevet

dette var uheldig episode fra svigermors side men hun hadde laget karbonade på brød med speilegg oppå (det er kjempegodt!) men så tok jeg på ketsjup og da så jeg masse hvite ting som "kravla" i lyset.. så jeg kikket nærmere og så at det var mark.. Skal love deg at jeg sluttet å spise fort og kastet denne maten.. og værste var at ketsjupen var ganske ny også ! GRØSS OG GRU!! ææææsssj..

Skrevet

Reinsdyrskav...urk

Jeg hadde ikke spist det før og ville gi det et forsøk.. men kjøttbitene vokste i munnen...jeg trodde jeg skulle spy..

Men vi var på besøk og fikk det servert så jeg følte jeg måtte spise det opp, så jeg spadde på med tyttebærsyltetøy for hver bit jeg tok for å døyve den verste smaken...usj

Skrevet

blodpølser, og blodpannekakaer av rein:/

Skrevet

Svigers hjemmelagde hjortekaker!!!! UFF... det er HELT ille.... Han jakter hjort, slakter og det som blir igjen av "restene" lager han hjortekaker av... å herregud å ille de er og smaker... De er fulle av ben,brusk, fett, slintrer og når man tygger på de kjenner man masse harde klumper.... uff... og det værste er at de har fryseren full av hjertekaker og at vi blir stadig vekk invitert på hjortekaker i brun saus!!!!!

Skrevet

Omelett til frokost under et hotellopphold. Den var vassen og våt og hard i kantene.

Skrevet

Kokt lammehjerne.... De var bitte små.. og svært vemmelige i konsistensen, føltes som å tygge på rent, mykt fett!

Skrevet

Uff hit gikk jeg innpå når jeg spiste mat, ikke særlig smart. For nå smakte ikke knekkebrødene med hvitost noe godt.

Skrevet

H-melk som var blitt skikkelig dårlig.

Brekker meg enda ved tanken, og det er minst 10 år siden.

Skrevet

En kinesisk salat i California. Jeg og noen andre norske studenter var invitert på en marinarestaurant av noen mennesker vi ikke kjente godt, men de var rike og snobbete, og vi følte oss litt små i forhold.

Jeg bestilte en ganske enkel salat, men plutselig var det noe som var så sterkt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg hadde aldri smakt noe så sterkt før. Det verste var at jeg kunne ikke finne ut hva det var, så jeg kunne unngå det når jeg spiste resten.

Jeg tror det var noe som var havnet oppi der ved feiltagelse, for det skjedde ikke igjen, og jeg kom meg helskinnet gjennom måltidet.

Skrevet

Jeg ler meg ihjel av denne tråden.

Suppe i Thailand med fiskehode, skinn og bein!?

Grillsteikte taranteller!

Lammehjerne!

Herlige greier!! xD

Skrevet

Tørket lammekjøtt på Færøyene...

Jeg trodde det var fenalår, jeg, og det er jo godt... Men tørket lammekjøtt UTEN salt er IKKE godt!!!! Det smakte harsk ull!!!!!!!

Jeg smilte høflig mens jeg prøvde å holde kjøttet unna smaksløkene på tunga, og pussa tenner og tunge som om det sto om livet så snart jeg kunne!!! Fisj og æsj!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...