LapScouse Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Ikke "hva liker du ikke", men hva er det jævligste du har vært ute for matmessig, som du egentlig i utgangspunktet liker eller skulle tro du likte...? Det verste jeg har spist ever er et bløttkokt egg... Bløttkokt egg tenker du..... det var VELDIG utgått på dato! Æsj æsj æsj! Det var utrolig vemmelig! Om jeg ikke såg det før jeg smakte? Det var bekmørkt, skulle se film. Dette er nå 8 år siden, kjenner fortsatt konsistensen i munnen... blahr..!
melkekua™ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Snickers etter å ha pussa tenna......lenge siden jeg har spist snickers kan man si ) hehe!
cherry coke Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Lammelår som eks-svigers tilbredte...Elsker lammelår, men dette var gruuusomt=(
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Røkeknok som tydeligvis hadde lagt inntil fisk i fryseren. Blir dårlig bare ved tanken på smaken, var helt j*vlig!!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Bålgrillede taranteller... (ferie i afrika er moro)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Det var nok forøvrig ikke tarantell, men noe som heter Kin Kenya eller no sånt, en svær rød ederkoppsak..
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Noe Tofu med en slags gryterett i Ghana. Der var det hele fisk, hele kyllinger, hele krabber og de spiste ALT! Æsj! Det smakte kansje ikke aller værst, men er det ekleste jeg har spist!
Lille Ollebolle Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Honning! Husker jeg ville smake når jeg var 8-10 år gammel. Tenkte det skulle smake kjempe godt og tok en tskje full.......... Æsj!!! Har aldri smakt etter det.
WP-TLogPeanut Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Det aller verste.. det var en M med en råtten peanøtt inni :s IIUUU
Mamma katt Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Jeg spiste lammekoteletter med pommes frites i syden, og hadde skjært av en stor tykk fettkant på kjøttet, som jeg så forvekslet med en pommes frites, så jeg satte tennene skikkelig hardt i. Kombinasjonen av det myke varme fettet (jeg forventet å tygge på en sprø konsistens) og den intense smaken av SAU det var av den fettranden var skikkelig kvalmt! Uuaæærk!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Det verste jeg kan komme på var i en landsby i Thailand. Fiskesuppe... MED hodet og øyne og alt oppi..skinn og fiskebein... *grøsser!!* Klarte å unngå selve fisken, men fy fader for en smak...
Gjest irismor Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Det var når jeg datet min samboer i starten av forholdet =) Han skulle lage hvitvinsdampede blåskjell. Egentlig veldig godt =)) Men fytti katta for noe dritt han serverte. Blåskjellene smakte som gammal uttygd tyggis fra under en kinostol (har aldri smakt det men er sikker på at det smaker sånn). Ikke bikkja ville ha blåskjellene en gang.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Rå kylling i marokko. Satt på driteren i 5 uker etterpå og hadde mageproblemer opp i mot et halvt år i etterkant. Jeg visste ikke den var rå da jeg spiste den da...
Snusmusa Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Gammelost trukket i portvin Ikke noe å anbefale nei...
mamamaren Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 skulle spise rekesuppe av et slag hos ei venninne. Er ENORMT glad i reker, men de i den familien hadde for vane å ikke skrelle rekene. Det var FORFERDELIG, rekebein som satte seg fast i tennene, fhrrrrr! Begynte å skrelle dem (følte meg skikkelig teit), og da smakte det godt igjen :-)
Tomine is my star Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Wekeend kylling kjøpt på Rema....aldri mer!!!!!!!
Skravlemamman Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 lammefrikase....grusomme greier....kommer opp igjen hvis jeg smaker...æsj..æsj..æsj
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 haggis er det værste jeg noen gang har smakt/spist.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Det er en skotsk rett.. Nesten som lungemos her i Norge, men med mer innvoller osv.. Fikk det servert i Skottland da jeg var 12 år, dum som jeg var smakte jeg på det... Ante jo ikke hva det var!
Zyan Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 bittesmå svarte biller... trodde det var nesquiken som hadde klumpet seg..det knaste godt da jeg knuste de med tenna... fytterakkern...smakte jo ikkeno, men vemmelig tanke, og jeg brakk meg da jeg så hva det var ja... kan trygt si den gikk i søpla, og tørrvareskapet fikk seg en gjennomgang tilfelle flere "gjester"...
Sommerfugl78 Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 To ting: Jeg var med familien i syden da jeg var 12-14 år. Jeg var ikke særlig glad i middag den gang. Men jeg gikk med på å spise spaghetti og kjøttsaus. Da jeg hadde spist halvparten, fikk jeg plutselig se en blekksprutfot med sugekopper, ææææsssj!! Da jeg var enda yngre skulle jeg skynde meg å drikke et glass H-melk før vi skulle dra ut. Den var ikke bare sur, men den var klumpete! Foretrekker fremseles lettmelk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå