Gå til innhold

Dere som blander grøt med mm.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Koker dere pumpen etter hver gang dere har brukt den eller vasker dere den bare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker pumpen i såpevann etter å ha brukt den. I følge Medelea (merket på pumpen jeg bruker), skal dette være tilstrekkelig. Utstyret blir fort slitt dersom man koker etter hver gang man pumper. Men jeg koker den en gang i blant.

 

Skyll med kaldt vann før du vasker den for å få bort de værste melkebakteriene.

Skrevet

Takk! Det er også den pumpen jeg benytter.

Skrevet

Men jeg pleier å koke flasken som høres til. :)

Skrevet

Jeg koker den ja. Er så redd disse melksbakteriene.

 

Forresten er jeg sluttet å bruke pumpen. Har lært meg å håndmelke ordentlig, og det går både fortere og blir mindre oppvask og sterilisering-styr. Anbefaler å gjøre det slik!

Skrevet

Håndmelke? Er det lettere? Har ikke prøvd det jeg. Jeg har fullpumpet i 4 måneder. Hvor lang tid bruker du på det? Tar du begge på en gang da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...