Gå til innhold

Noen som bor på Nadderud/Bekkestua her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe hus her, men har ingen erfaring fra området og heller ingen kjente.

Er det et ålreit sted å bo på?

Og ikke minst; hvordan er barnehagedekningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi driver også og ser i det området. Bh-dekningen er ikke helt bra enda tror jeg. Har en venninne med to barn uten plass som bor der, men jeg tror det et veldig koselig og rolig sted å bo. Bra for barn tror jeg med tanke på akebakker, fotballplasser ol.

Skrevet

Ja, det virket veldig koselig rundt der.

Megleren sa selvfølgelig at han trodde det ikke var noe problem med bhg-plass der, han har selv en liten datter.

Men tror jeg ringer bhg-kontoret i morgen og hører... :-)

Skrevet

jeg er oppvokst på bekkestua, med unntak fra noen få år i oslo, bor her igjen nå så klart og det er det en grunn til:) elsker stedet, er ett flott sted og vokse opp, godt miljø, trygt og stabilt. som regel gode skoler og barnehager. bhg dekningen er ikke helt bra, min datter på 15 mnd har ikke fått plass fra august, men vi skal nå søke på den nye idrettsbarnehagen på haslum, som åpner i sep:) vil VIRKELIG anbefale nadderud. bekkestua har dessuten det meste, matbutikker, barne og voksenbutikker,skobutikker, samt vinmonopol, interiør osv osv

virkelig ett godt kjøp, vi er i hvertfall strålende fornøyd med å være tilbake:) lykke til:)

Skrevet

Så godt å høre at det er så bra der!

Det aller viktigste for oss er at barna våre får et best mulig miljø når de vokser opp...! :-)

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Vi har bodd på Stabekk - men var jo mye på Bekkestua også. Vi bodde der fra 2002-2005. Vi stortrivdes der !

Vi flyttet fra Bærum i 2006, og da var det på langt nær full barnehage dekning. Men det er jo mye dagmammavirksomhet da.

Skrevet

vi bor på stabekk, har en gutt på 11 mnd, og heller ingen barnehage plass og vi har søkt på 5 forskjellige både private og offentlige barnehager, så det er litt venting, så det var nok en liten hvit løgn fra megleren. vi flyttet inn i januar og er kjempe fornøyde:)

håper du også vil trives:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...