pusi og lille pusi:) Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 kan man spise stabbure sin kaviar me omega 3? har sååååååå løst på d no!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 heisann! det har jeg gjort i hvert fall. jeg har også spist litt spekemat...æhm... men jeg holder meg unna mykost ja....
pusi og lille pusi:) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 hehe.. flere som ikke trur d e fali? eller vet at d ikke e fali..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har aldri hørt at vi ikke sakl spise kvaiar, og omega 3 er iallefal bra. men 100 % sikker er jeg ikke. Har spist det jeg da.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Har aldri hørt at det skal være farlig?? Jeg spiser det i hvert fall:)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 jeg TROR ikke det er farlig,men vil ikke si 100% sikkert.jeg har faktisk ikke tenkt på kaviar som noe vi ikke kan spise.Har spist det jeg:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 HELT trygt med kaviar så lenge den ikke har gått ut på dato. Ikke det at jeg tror du spiser gammel kaviar uansett, men vær litt nøye med å sjekke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå