Gå til innhold

mat spørsmål, svar snarest!!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man spise stabbure sin kaviar me omega 3? har sååååååå løst på d no!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! det har jeg gjort i hvert fall. jeg har også spist litt spekemat...æhm... men jeg holder meg unna mykost ja....

Skrevet

hehe..:) flere som ikke trur d e fali? eller vet at d ikke e fali..

Skrevet

Jeg har aldri hørt at vi ikke sakl spise kvaiar, og omega 3 er iallefal bra. men 100 % sikker er jeg ikke. Har spist det jeg da.

Skrevet

Har aldri hørt at det skal være farlig?? Jeg spiser det i hvert fall:)

Skrevet

jeg TROR ikke det er farlig,men vil ikke si 100% sikkert.jeg har faktisk ikke tenkt på kaviar som noe vi ikke kan spise.Har spist det jeg:)

Skrevet

ikke farlig å spise kaviar

Skrevet

HELT trygt med kaviar så lenge den ikke har gått ut på dato. Ikke det at jeg tror du spiser gammel kaviar uansett, men vær litt nøye med å sjekke..

Skrevet

Kjør på!

Kaviar er min favoritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...