Gå til innhold

Vil studere.... helst over nettet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag jobber jeg som assistent i barnehage, og har ingen utdannelse. Har studiekompetanse, men kom meg ikke noe videre etter det.

Har lyst til å utdanne (kurse) meg videre innen noe med barn, og da helst via nettet (bor langt vekke fra høyskoler og slikt) og det bør helst resultere i lønnsøkning :o). Noen som har noen gode forslag/ kan anbefale noe? Føler jeg bare surrer rundt og klarer ikke å finne ut hva jeg vil :)

Blir kjempegla for alle svar :o)

Ha en fortsatt kjempeflott kveld alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spes.ped? Kan tas som nettstudie ved universitetet i oslo. Ellers så har både NKS og NKI mye forskjellig...

Skrevet

Har vært innom å kikket litt på de sidene, og har lurt litt på å først ta "pedagogisk assistent" og så bygge på med spesialpedagogikk... Men vil dette ha noe å si på lønnen??

Skrevet

Vet ikke noe om denne pedagogiskassistent studiet. Hvorfor ikke bare begynne rett på en bachelor i spes.ped? Grader er verdt mye mer enn kurs.

Skrevet

Førskolelærer eller barnevernspedagog på deltid. Knyttet opp mot en høgskole, men med mesteparten av undervisningen nettbasert og et par samlinger i semesteret. Tar fire år og tilbys mange steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...