Gå til innhold

Menslignende blødninger når man er gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, siden jeg har mensen ;-) Men hører jo at noen opplever å ha menslignende blødninger de første månedene, og til og med noen som har mensen alle 9månedene!!

Det jeg lurer på er om man da også har menssmerter som normalt?!? Man blir jo litt bekymra for alt man kan gjøre galt i TILFELLE man er gravid!!! Og da bør man jo ikke bruke for mye smertestillende.... Så hvis man har de samme smertene som normalt om man har mensen under graviditet, håper jeg inderlig at jeg ikke er en av de som fortsetter å ha mensen..! Au, au..

Sukk.. blir litt tullete av å være prøver og være alt for mye på BIM, men det er veldig bra sider, da! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt test?

Kjenner ei som hadde en liten blødning i flere måneder av svangerskapet, på den tiden hun egentlig skulle hatt mensen:-) Dette ga seg riktignok sånn rundt midten av svangerskapet... Og det er veldig vanlig å menslignende smerter i de første svangerskapsmånedene. Dette skyldes at livmorbåndene strekker seg (livmoren vokser og trenger mer plass). Husker jeg hadde veldig vondt i begge svangerskapene (de første månedene), spesielt nedover lårene liksom. Kjentes ut som jeg ventet mensen når som helst ;-S

Blør du mye? Friskt blod?

Skrevet

Jeg haddde også en liten blødning, kom omtrent når jeg skulle ha TR nå, men det var HELT svakt dag1, dag2 var det litt mer, dag3 var det ganske så brunt...så var det ikke mer..men jeg har til gjengjeld en hel liste med symptomer på at det kansje kansje er en liten spire inni der... Skal teste i morgen, men jeg har hørt mange som har hatt blødninger spesielt 1 og 2 mnd...

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hei.

Jeg har vært prøver i over et år. Jeg fikk en gang ei uke før IKM småspottinger som varte over en tid (lysrosa frisk blod ved tørk). Testet positiv på IKM dagen og dagen etter - det endte dessverre med sa i uke 5.

Så nå er jeg prøver igjen :-)

Lykke til her alle prøvere :-))))

Skrevet

Takk, takk.

Testa negativt på IKM-dagen og fikk mensen om natta... Akkurat som en vanlig mens, blør i allefall ikke mindre! Men spotta i 6 dager før mens... Mnd før trodde jeg at jeg var gravid, masse symptomer, da spotta jeg i 5 dager før mens og fikk mensen en dag for tidlig.. Før det har jeg aldri spotta mer enn 2 dager før.. Litt mystisk at spottinga begynte den mnd vi begynte å prøve, men som sagt testa jeg negativt på fredag..

Skrevet

jeg fikk en merkelig mensen på IKM dagen den 15.mars, bare brunt/rosa utflod. Positiv test en uke senere,men dagen etter den positive testen begynte jeg å blø, var på GU og innvendig UL fredag, hadde mistet...veldig tidlig antakelig, var bare litt over 5 uker på vei...

blødningen min var som en vanlig mens,med vanlig menssmerter.

(ikke meningen å skremme dere med min erfaring, tenkte bare å dele den med dere)

Skrevet

Veldig greit å høre erfaringene til folk, så bare fint å få litt innspill ire86! Håper det går bedre for deg neste gang!!! Tror jeg også hadde en VELDIG tidlig SA for 1mnd siden.. Men det var første pp, da... Går nok bra for oss snart!

Skrevet

jepp, flytter nok snart inn på 1.tri snart alle :):)

Skrevet

Håper det at vi snart går inn på 1.tri....:)

Skrevet

Håper det! Du må si hvordan det går med testinga, anonymmmm! Spennende!

Skrevet

Det skal jeg pippi_78... Skal på apoteket i morgen kl 9 når de åpner..så skal jeg hjem på toalettet etterpå..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...