Gå til innhold

dere som bruker ID sminke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet dere hvilke farge dere skal ha når dere bestiller på nett? Har dere kjøpt i butikke første gangen?

Det selges på hudpleiesalongen her jeg bor, men får meg liksom ikke til å prøve uten å kjøpe.. kanskje jeg er tullete nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei i klassa mi på frisørskolen som var utdanna hudpleier som sa hvilken jeg skulle ha..

Du kan jo bare gå inn på hudpleie salongen og si at du vurderer ID sminke men er litt usikker på hvilken farge o.l du burde bruke..

Tror slike "analyser" pleier være gratis.,

Skrevet

Dra å prøv du så får du ett som passer til din hudfarge, kan jo ikke byttes om det blir feil. Be dem om å finne nyanse til deg, og ta den på. Kan jo bare si at du tåler sminke litt dårlig og må kjenne ei stund :-)

Skrevet

Kanskje jeg må reise litt unna da, halvkjenner liksom hun som har hudpleiesalongen litt.. Noen som vet hvor de selger det i Drammen?

Skrevet

Neida, kjenner godt den følelsen.

Hvis du skal kjøpe ID foundation så er Sephora veldig bra og viser alle fargene på en side med en beksrivelse av hva slags hudfarge den passer til: http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P61003

Har du brukt noe pudder eller foundation tidligere så heter de gjerne det samme som "beige", "golden", "medium", "light" osv..

Et godt tips fra meg som er makeup artist, er å kjøpe en foundation som er så lys i huden som du er på vinteren, og en som er så brun som du er på sommeren. (Jeg har medium og medium tan som lysetste og mørkeste). Og så blander du til du får den hudfargen du er på alle stadier midt mellom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...