Gå til innhold

jeg sliter... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er helt fælt å innrømme det men noen ganger lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg ble mamma.... jeg visste helt fra starten at jeg kom til å bli alenemor men allikevel hadde jeg aldri sett for meg at jeg skulle bli så sliten, trist og lei meg til tider..

slik som f x i dag, hvor jeg har bare måttet holde tårene inne, og få det ut mens bejbin min sover.. vet ikke hvorfor ting blir sånn, men er bare fryktelig sliten.. og trøtt!! bejbin min sover om natta det er ikke det, men er oppe x antall ganger for å mate og putte inn smukk..

barnefaren bor på samme plass, men han er her ca tre timer i mnd.. min familie og mine venner er mange mil unna.... jeg kjenner ingen her som kan hjelpe meg ellernoe...

vet ikke hvorfor jeg skriver dette, eller hva jeg vil frem til.. måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det:) hvor gammal er babyen din? kjenner du ingen som kan avlaste deg litt?

Skrevet

hva med barselgruppe?

Kan være godt å ha noen i samme situasjon..Noen å snakke med ,som venner!

Tror det der med å gråte litt er sunt! vet ikke hvor gammel babyen er, men er nok også noe hormoner i bildet!

Skjønner at du er trøtt og sliten, det er jo akkurat lett å komme i denne nye situajonen...

Sikkert noen her som er i samme situasjon som deg, kanskje snakke litt sammen eller kanskje til og med møtes? kan kanskje være greit å dele erfaringer eller tips eller noe..

Hvor bor du?

Skrevet

Du kan søke hjelp på helsestasjonen,kanskje få en husmorvikar vis ikke barnet er for stor...

En husmorvikar kan ta barnet for eks noen timer slik at du kan sove,husarbeid osv.....

Du burde virlekig snakkke med noen om dette..fastlege eller helsesøster.

Skrevet

hvor i landet bor du?

Skrevet

har du ikkje mulighet til å flytte der familien din bor da?

bf har henne bare 3 timer i mnd allikevel

Skrevet

bejbien min er snart fem mnd og jeg bor i trondheim...

HI

Skrevet

Jeg har stor respekt for alenemødre. Har selv bare ett barn, med mann på kjøpet, men synes likevel at spedbarnstiden kan være veldig slitsom. Man blir både fysisk og psykisk utkjørt av avbrutt og mangelfull nattesøvn + fullt fokus 24 timer i døgnet.

Du trenger avlastning, jenta mi! Sett deg ned og tenk ut hvordan du kan skaffe deg det. Er du i permisjon? Lar det seg gjøre å ta med barnet til familie, feriere der i to uker, og la dem ta nettene for deg så du får deg en sovekur, f.eks? Vet av erfaring at alt blir mye bedre når jeg får ladet opp med søvn for en stund.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...