Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler det er litt tidlig å begynne å gå med mammaklær... er bare 7+3 i dag... men buksene mine er allerede for trange i livet... må ha smekken åpen... :/ Føler meg litt slaskete som valser rundt i joggebukser dagen lang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gummistrikk i knapphullet fungerer ypperlig, og m lang tunika over er d ingen som ser at smekken er åpen!

Skrevet

Har kjørt det trikset der i over en måned allerede, jeg... er 11+1.

Skrevet

får prøve på det :) Syns magen er blitt større...

Skrevet

Jeg har ikke kommet inn i ei bukse utenom joggebukser siden uke 7, Nå er jeg SVÆR føler jeg, imorra må jeg nok ty til mammaklær shopping. Jeg får 26 mnd mellom mine og veide 45 kg da jeg bløe gravid med nr 2 så tror nok det har en del med at jeg var INGENTING før den lillesøster/bror kom i magen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...