scoobydo Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 føler det er litt tidlig å begynne å gå med mammaklær... er bare 7+3 i dag... men buksene mine er allerede for trange i livet... må ha smekken åpen... :/ Føler meg litt slaskete som valser rundt i joggebukser dagen lang...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Gummistrikk i knapphullet fungerer ypperlig, og m lang tunika over er d ingen som ser at smekken er åpen!
AO3 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Har kjørt det trikset der i over en måned allerede, jeg... er 11+1.
scoobydo Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 får prøve på det Syns magen er blitt større...
Sabina og gjengen Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har ikke kommet inn i ei bukse utenom joggebukser siden uke 7, Nå er jeg SVÆR føler jeg, imorra må jeg nok ty til mammaklær shopping. Jeg får 26 mnd mellom mine og veide 45 kg da jeg bløe gravid med nr 2 så tror nok det har en del med at jeg var INGENTING før den lillesøster/bror kom i magen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå