Gå til innhold

Dette er den peneste kvinnen ever!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvem er det da?

 

Kommer ikke innpå siden jeg se:o)

Skrevet

Nei, NÅ får du gi deg!

 

Søt jente, ja. Peneste kvinnen ever? Niks! Nei! Nope! Nej!

Skrevet

Søk på Lene Egeli på facebook. Hun var med i Top Model og er nå kandidat i Frøken Norge.

 

Nydelig jente!!

Skrevet

nydelig jente..=)

Skrevet

Nei hehe.... smaken er som baken. =)

Skrevet

Hehehe...Helt enig med deg, Silja27=)

Skrevet

<3Beyoncè<3

 

Tjihi.. ;)

Skrevet

Pen jente ja :) Men verdens peneste er hun absolutt ikke.

Har veninner som er minst like pene, så vil vel heller si at hun er alminnelig pen :)

Skrevet

Veldig enig med Silja27.

Ordinær vil jeg nesten si... ;-)

Skrevet

Jeg sitter jo her, "peneste kvinnen ever!", gi dere a:p

*flire*

Skrevet

Salma Hayek!! Ingen over, ingen ved siden av........... ;)

Skrevet

Unnskyld tillab - skal ikke gjenta seg....

 

*gå å skamme meg*

 

=)

Skrevet

Jeg syns hun er fin men nesten for fin... Da liker jeg bedre Angelina Jolie som er pen, rå og bitchy på engang:-)

Skrevet

Hun ligner på hun som var med i top model, eller er det henne? Anyway, hun er ingen Angelina!!!

Skrevet

ja det er henne.

Skrevet

Ordinær jente. Hvils jeg blir sminka av folk som kan det pluss en flink mann til å retrusjere bilder, blir jeg også så fin....

Skrevet

Veldig pen, men laaangt ifra det peneste jeg har sett.

Har ei bekjent jeg mener bestemt slår alle kvinner ned i støvlene. Hun må være alle kvinners drøm, he he. Og det beste av alt er at hun ikke vet det selv...

Tør ikke legge ut navnet hennes her da:-p

Skrevet

.... alle kvinners drøm?

Skrevet

He he, dårlig formulert.. Men, slik alle kvinner ønsker å se ut da, he he..

Skrevet

Er enig i at hun er penere enn Angelina Jolie, men langt ifra verdens pensete syntes jeg da...

 

Beyonce feks er mye penere. Kjenner til og med mange jeg syntes er penere enn henne..

 

Men for all del, hun var veldig pen.

Skrevet

Ikke enig med deg der... Sorry! Men , nå synes jeg ikke noe Angelina heller jeg da. Gisele Bundchen er den peneste synes jeg!

Skrevet

ta av henne sminken , kutt ut retusjeringa, så får du en helt vanlig norsk jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...