frøken blå Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 NYDELIG!! Penere enn Angelina Jolie som jeg til nå har synes har tronet høyest. Se gjennom bildeserien, men dette er det fineste bildet synes jeg!! http://www.facebook.com/photo.php?pid=2057718&o=all&op=1&view=all&subj=7137988451&aid=-1&id=796185547&oid=7137988451 *skulle hatt det utseende....* =)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 og hvem er det da? Kommer ikke innpå siden jeg se:o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Nei, NÅ får du gi deg! Søt jente, ja. Peneste kvinnen ever? Niks! Nei! Nope! Nej!
frøken blå Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Søk på Lene Egeli på facebook. Hun var med i Top Model og er nå kandidat i Frøken Norge. Nydelig jente!!
frøken blå Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Nei hehe.... smaken er som baken. =)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Pen jente ja Men verdens peneste er hun absolutt ikke. Har veninner som er minst like pene, så vil vel heller si at hun er alminnelig pen
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Veldig enig med Silja27. Ordinær vil jeg nesten si... ;-)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Jeg sitter jo her, "peneste kvinnen ever!", gi dere a:p *flire*
Scorpiogi Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Salma Hayek!! Ingen over, ingen ved siden av...........
frøken blå Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. mars 2008 Unnskyld tillab - skal ikke gjenta seg.... *gå å skamme meg* =)
NoDoubt Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Jeg syns hun er fin men nesten for fin... Da liker jeg bedre Angelina Jolie som er pen, rå og bitchy på engang:-)
ScaryMama Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Hun ligner på hun som var med i top model, eller er det henne? Anyway, hun er ingen Angelina!!!
Butterfly_Flip Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 Ordinær jente. Hvils jeg blir sminka av folk som kan det pluss en flink mann til å retrusjere bilder, blir jeg også så fin....
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 Veldig pen, men laaangt ifra det peneste jeg har sett. Har ei bekjent jeg mener bestemt slår alle kvinner ned i støvlene. Hun må være alle kvinners drøm, he he. Og det beste av alt er at hun ikke vet det selv... Tør ikke legge ut navnet hennes her da:-p
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 He he, dårlig formulert.. Men, slik alle kvinner ønsker å se ut da, he he..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. mars 2008 #23 Skrevet 30. mars 2008 Er enig i at hun er penere enn Angelina Jolie, men langt ifra verdens pensete syntes jeg da... Beyonce feks er mye penere. Kjenner til og med mange jeg syntes er penere enn henne.. Men for all del, hun var veldig pen.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 Ikke enig med deg der... Sorry! Men , nå synes jeg ikke noe Angelina heller jeg da. Gisele Bundchen er den peneste synes jeg!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 ta av henne sminken , kutt ut retusjeringa, så får du en helt vanlig norsk jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå