spent86Mod:) Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er 10 uker på vei til tirsdag...jeg har tatt urinprøve hos legen min og den sier att allt var bra...men dem sjekker vel kansje noe mer på kontroll??Skal på min første kontroll til fredag..når jeg har vært på toalettet er det akkuratt som om det kommer ut helt hvitt utflod???Er det normalt??Det drypper på en måte akkuratt som utflod etter jeg har tisset liksom...hmm..noen som skjønner???Eller har det samme...lurer lit på hva det er...får vel kansje vite noe til fredag og men...lenge å vente;)
ella72 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Det er heeelt normalt. Økt utflod et tegn på graviditet.
spent86Mod:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 ja men det er jo helt hvitt jo??!!:(er det normalt a??Trodde utflod var rødt eller brunt eller noe jeg??
spent86Mod:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 det er alt jeg bekymrer meg over....:)har ikke blødd noe eller noe..vill bare så gjerne fåhøre om det er normalt med hvitt??
spent86Mod:) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 ok:)Tusen takk..he he...da trenger jeg ikke bekymre meg:) Klem
Milla med spettn :) Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Nei det er det ingne grunn til hvitt er ingen problem. jeg har hatt mye brunaktig utflod og mange sier det er normalt. legen sa man kan få det, men om det blir rødt bør man oppsøke lege. men slik som du har det skal du bare ta det helt rolig klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå