lifa og Eline Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 på bloggen min har netopp oppdatert den. www.lifa.blogg.no
Matja Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Veldig mye fint:) Eneste jeg syns er negativt er at det er en del skrivefeil!! Men det er jo fordi jeg er sånn en flisespikker ;-) Du har utroooolig mange fine kort. Jeg kjenner at jeg blir helt misunnelig! Jeg er jo bare verdens lateste... Kanskje du har lyst til å selge meg bokstaver? (Se innlegg lenger nede). Syns de var litt søte de du hadde på den esken til Eline
lifa og Eline Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Huff klar over at det er en del skrivefeil. Er ikke så god på gramatik og kommaregler. Skriver gjerne for lange setninger også. +++ At jeg har sett feil jeg burde ha rettet opp, men bruker så mye tid bare på å få lagt inn bilder og tekst så jeg orker ikke og gå inn og rette etterpå når jeg ser de. Angående alfabet osv. sender jeg en Pm
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Bloggen er kjempe koslig. Og så utrolig kreativ du er. Takk for titten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå