gifteklar gravid og kvalm Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 jeg strikker og tover varme tøfler til småbarn som har blitt populøre gaver til venner og familie, jeg lager de i grått og hekler på ører, øyne og nese slik at de ser ut som små søte mus. jeg har også på antiskligummi under. Ei i familien sa jeg burde prøve å lage slike på oppdrag og selge de, så da lurer jeg litt på om dere tror dette er noe folk ville ønsket og hva slags pris jeg bør ta??
Happy H Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 de hørtes jo kjempe søte ut!!! e ganske sikker på at mange vil være interessert i sånne. litt usikker på ka d koster å lage de,men du må jo ta utgangspunkt i d og legge til for arbeid osv..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 det koster ca 50 kr i materiale å lage de vet ikke hvor mye man bør regne i arbeid jeg, er strikkingen som tar tid, toving og montering av ører o.l. går ganske rask da jeg samler opp og gjør det på flere par samtidig, vil nok tro det tar meg ca 3 timer med arbeid pr par, tiden til toving er ikke regnet med jeg syns i alle fall det er søte tøfler, og de passer bedre etterhvert som de blir brukt og får form etter foten og så syns jeg de blir litt søtere etter litt bruk som de begynner å bli litt "nuppete" og kose snuppa elsker sine tøfler
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 dytter den fram igjen jeg :9 kanskje flere har meninger om de ville kjøpt slike tøfler og til hvilken pris??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå