♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Noen som har erfaring med å shoppe parfyme på e-bay? Er litt usikker på parfymen i så fall er ekte og om den er ubrukt. Vært litt uheldig med klær som jeg har bestilt som nye og som har vist seg å være brukte...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Har aldri hatt noe problem, men leser alltid godt før jeg handler også
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Lurer på en ting til. Kikker på e-bay nå men ser ikke ut som om det går an å gi bud? Bare "buy it now" på parfymer, stemmer det?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Nei, det ligger der som man kan by på også, man må bare finne dem;) Men BiN er jo likegreit egentlig. Dersom du finner en god pris:)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk for svar igjen )) Skjønner at du nok er litt mer "proff" enn meg ) Er jo ikke i stand til å skjønne hvilken pris som er god jeg, blir bare forvirret. Er jo så mange!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Sammenlign opp mot www.strawberrynet.com Er Strawberrynet billigere tar du og kjøper der i stedet;)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 Så lurt ) Tusen takk for god opplæring tillab ))
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Hvordan er det med fortolling når man bestiller fra strawberry net, er det mulig å unngå? Jeg måtte nettopp sende inn underskrift så de kunne fortolle varene før jeg får de. Dette måtte jeg betale rundt 200 kr for. I tillegg må jeg betale mva + +...hmmmm...trodde det skulle lønne seg å shoppe der, men begynner å tvile...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå