HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Bare tull ikke sant? Hey it is Andy and john the directors of MSN, sorry for the interruption but msn is closing down. this is because too many inconsiderate people are taking up all the name (eg making up lots of different accounts for just one person), we only have 578 names left. If you would like to close your account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON. If you would like to keep your account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. This is no joke, we will be shutting down the servers. Send it on, thanks. WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSEAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE CLOSED AND YOU WILL COST £10.00 A MONTH TO USE. SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. NOW YOU KNOW WHAT TO DO. PLEASE DO NOT FORWARD THIS or REPLAY. COPY THE WHOLE EMAIL. GO BACK TO YOUR INBOX AND CLICK ON NEW. AND PASTE THANK YOU FOR YOUR ATTENTION Hei! Trodde heller ikke mine ører eller øyne... men fra 01 juli er MSN ikke lengre gratis. Du kan unngå å må betale om du sender denne beskjeden til minst 18 personer. Dette er ingen spøk (du kan sjekke www.msn.com) Når du har sendt den til 18 personer, får du en e-mail og din 'gubbe' blir blå.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Første gang jeg fikk den mailen der er minst 3-4 år siden.
☆Anonymia☆ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 fikk også en sånn...turte ikke annet enn å sende den videre jeg,..hehe.
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Spam spam spam spam spam!! Like forbaska som virus!! Arg, skulle ønske folk kunne slutte å videresende all mulig dritt som tilfeldigvis ramler inn i innboksen deres!! Kunne folk i det minste hatt vett på å følge linken som står nevnt i en sånn type mail så ville de jo se at det ikke står noe som helst om dette der - mao ingen grunn til å videresende..
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Ja faktisk flere år siden jeg fikk den første også, men skjønner ikke hva som er vitsen med å lage en sånn mail. Hvem tjener på det egentlig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå