Gå til innhold

Er ikke så glad i denne klokkestillingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jo så mye surr for disse småttisene stakkars!

Her har vi hatt familiebursdag i dag, og samtidig prøvd å holde Erica våken over den vanlige formiddagsduppen for at hun skulle være trøtt kl 19, som egentlig er kl 18!

Håper det har gått bra hos dere andre. Jeg er spent på når hun våkner i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her så har dagen gått helt etter den nye klokka :-)

Var stuptrøtt til vanlig tid og i seng som normalt klokka 19 :-)

Heldigvis!

Håper det går like bra for alle sammen

Skrevet

Her er vi litt ute og kjører nå:) Jeg gikk akkurat inn for ørtende gang og sa at nå er det natt og små gutter skal sove, men han er tydeligvis ikke helt enig:)

Han nektet å sove hvil i går etter at han hadde en 10 min power nap i bilen, så han sov til kl var 10 (egentlig 9) i dag morges og allerede der var skaden skjedd. Det var gubben sin tur til å stå tidlig opp, og han hadde jo ikke satt klokka på ringing heller. Hvilen på formiddagen ble da også forskjøvet så det hjalp jo heller ikke på saken.

Er spent på når han våkner i morgen. Må vel dra han og faren ut av senga regner jeg med;)

Skrevet

Enig! Stilling av klokka er noe herk.

Her holdt vi snuppa opp en ekstra halvtime i dag og da gikk det ok å legge henne. Satser på å holde henne oppe et kvarter ekstra i morgen og at hun da er snudd :)

Skrevet

Det gikk greit hos oss, vi hoppet over dupp nr. 2 vi også (mest fordi vi var borte i familiebursdag og glemte den) men hun var likevel ikke mye trøtt da vi prøvde å legge henne i 19-tida. Tenkte ikke på at klokka var bare 18 for henne stakkars. Måtte smokke en del, men hun våkna til vanlig tid i morges.

Skrevet

Hmm, her har det gått fint. Men vi la henne halv åtte i går kveld og da var hun veldig trøtt. Hun hadde heldigvis sovet lite ila dagen i går så her gikk det av seg selv. Eneste var at hun i dag tidlig sov da jeg gikk. Men Ole fikk vekket henne for å levere i barnehagen så vi ikke ødelegger dagen helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...