Gå til innhold

Når begynner kramper i leggene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så plaget med det i forrige sv.skap. De kom alltid midt på natten. Trodde jeg skulle døøøøøøø. Gruer meg til de kommer igjen, men husker ikke når de begynte sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt kramper, så det er ikke sikkert alle får det. Mulig det kommer senere, da, men nå har jeg ikke veldig lenge igjen.

Skrevet

åhhh!

Jeg lurer mest på når de slutter....

Har ikke hatt en krampe i hele mitt liv (dette er mitt tredje sv.skap) men nå smeller det til i leggene nesten hver gry-tidlige morgen. Og tøyer jeg ut bak på leggen, så dukker de opp foran....

Er det noe man mangler som gir disse krampene - noe som kan tilføres i kosten eller noe slikt?

Skrevet

har hatt minimalt med kramper selv, men mot midten/slutten av andre trimester..? kan det stemme...?

Skrevet

Kan legge til at jeg har vært en veldig aktiv idrettsutøver - men aldri fått krampe etter veldige antrengelser, selv når andre slet betydelig.

...og at "problemet" dukket opp litt før halvgått svangerskap denne gangen.

Skrevet

Ok. Da kommer de snart, hvis de kommer : (

Det er et eller annet man mangler har jeg hørt, men vet ikke hva ......

Skrevet

begynte uke 36 for min del, ble ille uke 37, litt roligere nå uke 38.. må si at jeg aldri har kramper til vanlig, hatt 1 gang hele livet eller noe, så å våkne av det 3-4 ganger om natten er ganske uvanlig:P

Skrevet

Det er visst mangel på Kalium som forårsaker kramper. Spis bananer!

Må bare si at jeg har en ukes tid igjen og jeg har hatt kramper to ganger..en i hver legg..jævlig vondt!!!Så vet ikke når de pleier å komme for jeg hadde ikke det når jeg gikk med første mann, Det er jo ikke sikkert du får det denne gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...