Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Funker det?Hvor mye skal man spise for at det kanskje skal virker?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 kanel,fødepizza,ananas......kjerringråd som mest sannsynlig IKKE virker tror jeg. Vil heller tro at sperm (som inneholder d samme som modningspiller) virker best av noe av dette...
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Aner ikke om det funker for jeg prøvde det ikke for å få igang fødselen. Spiste grøt med kanel mens vi ventet på å dra til føden, men da var jo fødselen allerede igang da. Tviler på at riene ble sterkere p.g.a kanelen, hehe:-) Men fødselen gikk i alle fall fort når den var igang! Hos oss var det sex som satte den igang sist. Tror nok det er det sikreste tipset, men det funker heller ikke uten at du er moden først, at livmorhalsen har begynt å flate ut. Kvelden før alt begynte hos meg sist fødsel var slik: Jeg spiste sterk mat (nachos), drakk vann med masse isbiter (noe jeg fikk kynnere av hver gang), spiste sjokolade og hadde sex. Morgenen etter kom slimproppen og litt blod.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 spiser havregrøt til frokost med masse kanel hver dag jeg. Men har ikke føda . Spiser dette hele året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå