Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 altså hvor uskyldig er man når man flykter til hjemlandet?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Ikke bare flykter han fra hjemlandet! Han flykter faktisk til et land som ikke at utleveringsavtaler med sitt eget land også! Hvor faren i tillegge er svært mektig og har mye makt. Han blir bare MER mistenkelig i mine øyne!
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Sånn som han har oppført seg kunne han liksågodt stått på det høyeste taket i London og ropt 'jeg er skyldig!'....
-Lane- Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 ...men han er jo uskyldig til det motsatte er bevist..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Han innrømmer jo nå at han fikk panikk. Martine ble med han hjem etter byen, men han sier at hun forlot leiligheten hans på morningen... Men det jeg lurer på er: Hvorfor i all verden fikk han panikk allerede morningen etter hvis han ikke visste noe om drapet...?!
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Ja og derfor burde han blitt i London og latt seg avhøre av politiet. Er han uskyldig så ville jo det da kommet frem.... når han stikker til et land uten utleveringsavtale, skaffer seg den beste advokaten som er å skaffe og sier at han til nød kan la seg avhøre dersom britisk politi kommer til han... da blir jeg mistroisk hvertfall....
cherry coke Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Enig med -Lane-. Spiller ingen rolle hvor skyldig han virker, fyren er jo forhåndsdømt av media...
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Selvsagt. Men han kan også være mistenksom til det motsatte er bevist. Beskylder han ikke for og ha drept Martine, men jeg må si jeg er litt skeptisk mht. hvordan han har opptrådt.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Han er vel faktisk strengt tatt ikke mistenkt i saken heller. Sånn formelt, han er etterlyst som vitne.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Stemmer. Han er IKKE mistenkt.. Etterlyst kun som vitne... Media har dømt han for lengst, og skal ærlig innrømme at jeg blir preget av alt som står skrevet.. Synd at aviser skal ha slik påvirkning på folk
yasmina Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Hadde jeg blitt skrevet om i media paa den maaten som han har blitt hadde jeg roemt jeg ogsaa. Og hadde jeg blitt mistenkt for noe her nede hadde jeg satset hardt paa aa komme meg fort til Norge og latt de komme til meg for avhoer. det betyr ikke at jeg sier han er uskyldig...
Tøysetipp Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Han innrømmer jo nå at hun var med han hjem og at det er en tredjeperson involvert. Jeg blir overrasket dersom han ikke ha noe med drapet å gjøre. Uavhengig om media har fremstillt han som mulig drapsmann eller ikke. Å rømme til hjemlandet for så og gå i dekning. Han er nok en mistenkt i saken, men polititet vil vel ikke skremme skjorta av gutten.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Saken er vel at han strengt tatt forsvant fra London lenge før media skrev noe som helst..... han stakk jo også før noen (og da ergo egentlig han også) visste at Martine var savnet. Godt gjort om han følte seg forhåndsdømt for noe han egentlig ikke visste at hadde skjedd...... eller...??
LizzyG Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror ikke han han har gjort det. Noen får jo panikk når man hører at den som sist ble sett i livet sammen med deg er funnet død.
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Ja men hun over her skriver jo at han stakk før han visste at hun var funnet død... så hvordan kan vi da tro at han fikk panikk fordi han fikk vite at hun var funnet død? Det blir bare ikke logisk...
pøber´n & je Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Men han visste jo ikke at hun var meldt savnet før han reiste. Han slettet jo facebook profilen også
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 Har tenkt det samme selv, og det har nok halve Norge også gjort, men nå er det jo en gang slik at man er uskyldig til det motsatte er bevist!!! Og mange ganger er det veldig lett å mistenke noen bare fordi det er det som passer best utifra media's synspunkt.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 Skulle forøvrig denne unge herremannen være skyldig, kommer han ALDRI til å bli dømt. Ever.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 Vel.. sorry.. ble litt feil. Hun hadde vel vært strengt tatt vært meldt savnet i noen timer før han stakk av. Han skal ha reist lørdag formiddag til Jemen. Hun ble meldt savnet i løpet av fredag ettermiddag. Funnet av et kvinnelik, i bygningen han hadde leilighet i, skjedde ikke før søndag. Synes det er meget rart om han skulle være redd for media og eventuelt forhåndsdømming i en kriminalsak ingen enda visste at hadde skjedd.......
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 ok han har status som vitne....noe som forøvrig er kun er formalitet. Han stakk jo ikke fordi han var forhåndsdømt.... hun var jo ikke funnet da han reiste. Så hvorfor dro han da? Plutselig behov for å besøke hjemlandet? Samme greia er det i en stygg voldtektsak i Moss.... flere har rømt landet og ja selvfølgelig er det fordi de er helt uskyldige. Man kan ikke skylle på forhåndsdømming av media når man på bakgrunn av egne valg og adferd opptrer mistenksomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå