Gå til innhold

Flere som skal på ULTRALYD 1.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tirsdag, gleder meg noe helt ubeskrivelig. Enda det er tredje barnet er det like spennende (om en ser bort ifra at vi nå vet hva som skjer på en ul da...).

Etter mye frem og tilbake er jeg nå 99% sikker på at jeg vil vite kjønnet om sjansen skulle by seg. Mannen er innstilt på å vite han, er bare jeg som er så fryktelig vinglete :-)

Vi har valgt å ikke vite med de to andre så om vi får vite denne gangen blir det veldig artig!

Innimellom gruer jeg litt og da, tenker på alt som kan være galt. Men velger å tro at alt er bra, hvis ikke blir en jo helt tullete:-)

Flere som skal på ul denne narre-dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal paa dobbel narredag; 11. april. Gleder meg! Haaper aa endelig faa vite kjoenn, da de har sett forskjellig de to andre gangene.

Skrevet

Hehe, ja jeg håper bare ikke jordmor ser sitt snitt til å narre meg og forteller motsatt kjønn:-)

Skrevet

eg og skal på ul på tirsdag. venter og mitt 3. barn. blir spennende. me vil vite kjønnet. har 2 gutter fra før. ville vite det på nr 2 og, men nr 1 venta me i spenning:)

Skrevet

Vi skal også på UL 1 . april, og gleder oss veldig.. Er vårt første barn, Er utrolig spent på om det blir ei lita jente eller en liten gutt. Ønsker derfor å vite kjønnet hvis det er mulig.

Hvor langt er dere kommet i svangerskapet. Vi er i uke 20. Lykke til; )

Skrevet

Vi er 19+6 i dag, så 20+1 når vi er på ul. Men jeg tror terminen vil bli satt til 24.aug..regnet ut fra når jeg hadde eggløsning og vi hadde sex:-)

Skrevet

Jeg skal også på ul 1.april! Har en gutt fra før, og håper litt på jente. Men kommer til å bli like fornøyd med en gutt, det blir sikkert sønnen vår også :) Gleder meg veldig! Er 19+4 på tirsdag.

Skrevet

Ja! :) Skal på ny UL 1. april, da er jeg 24+5. Håper vi får vite kjønn helt sikkert, forrige gang trodde de det var en gutt, men kunne ikke si noe sikkert...

Skrevet

Jeg er 23+2 i dag. og vil vaere 24+6 naar jeg er paa UL. Da MAA de vel klare aa se kjoennet skikkelig tenker jeg da....

Lykke til dere andre som skal paa UL naa.

Skrevet

2 dager etter deg:) gleder meg veldig, selv om jeg har hatt 3 UL tidligere i svangerskapet. spennende å se om det er gutt eller jente. denne ul er hos lege, og så skal jeg ha en til(den ordinære) bare en liten uke etterpå, så det er to muligheter til å få vite om det er rosa eller blått vi må handle....

lykke til i morgen da!!!!! kjempespennende!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...