mamamaren Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 ...av at jeg er gravid igjen. Fødte i juni, så jeg ammer enda. Tenker at det kanksje er derfor jeg ikke har fått ømme bryster som jeg hadde sist? Det er egentlig litt "tåpelig", for jeg er ikke "klokke-regelmessig" etter fødselen, og sist gang jeg fikk mens var 29 februar, så jeg er ikke akkurat akutt seint ute. Men klarer likevel ikke riste av meg følelsen. Håper kanskje litt for mye? Gjett hvem som skal stå klar i morgen tidlig når apoteket åpner... Trenger noen kloke ord fra dere kloke damer...
balsam Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 jeg kjente det på kroppen bare noen dager etter befruktningen, og hadde en slik følelse... og nå har jeg en kjempe mage og er 30 uker på vei=) lykke til!!=)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ble også uplanlagt gravid og har nå termin i september. Da er to år siden min datter ble født og jeg er IKKE klar for fødsel, men gleder meg til et lite nurk til.. Min magefølelse ang graviditeten stemte. Jeg ventet leeeenge før jeg tok en test, men det var som jeg trodde. Hadde ingen andre tegn på at jeg gravid. Så om magefølelsen sier noe, så stemmer det kanskje..? Hihi.. Gleder meg til en oppdatering i morgen da! Du må skrike ut når du vet! Lykke til!
mamamaren Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 åh, så spennende! nei, nå gikk i hvertfall forventningene til topps! Det er så jeg kjenner kvalmen lure seg innpå ;-) klamrer meg til stråene nå...
Gulosten™ Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Bare en test som vil vise svaret her, da:) Men lykke til!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Vakt apoteket i stavanger har åpent til 23...... ;-)
mamamaren Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 hjertelig takk for svar! Gleder meg til i morgen, ja. Skal hyle ut så snart jeg vet! -Godt å ha noen som kan forstå hvordan det er!
mamamaren Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2008 stemmer, men jeg har ikke bil, så det blir fryktelig tungvindt å komme seg fra sandnes til stavanger éns ærend for å kjøpe en test? -g kanskje litt desperat (noe jeg egentlig er, da...)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Skal jeg komme bort med en test til deg ;-) hehe....ble nyskjerrig nå.... Jeg fikk en god følelse av at du er gravid ser du.....
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 åh, håper du er gravid!! jeg og fødte baby nr to i juni, og kjenner jeg har kjempe lyst(eller er fremdeles litt ambivalent må jeg inrømme) å bli gravid igjen. lyst på en til før minsta blir alt for stor, kunne ønsket 18 - 24 mnd mellom ) hehe, men tviler på at gubben er så higen på en til med det første:)) hvis du er gravid er du en heldiggris;) lykke til
mamamaren Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2008 Hvor stort mellomom er det mellom dine to, da? Tenker litt på "timinga". Har hørt mest om at det ikke bør være for liten tid mellom dem, men tror ikke jeg skal legge for mye vekt på det. Det hadde passet oss veldig godt om vi fikk nå, både økonomisk og i forhold til studiene... Takk så mye for lykkehilsing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå