Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 ååhhh... må sutre litt her jeg nå altså!! må få det ut, å få vite om jeg virkerlig er hormonell og på bærtur eller ikke...??? Samboer har mange bilder av xdama på maskina si... masse nærbilder, som er tatt oppe i trynet på dama, og bilder av de sammen... Dette er bilder som alltid dukker opp først når jeg skal se på bilder av meg/oss. skal sende inn en oppgave til skolen osv. Plager meg at de er der..er det virkelig nødvendig å ha disse bildene. spurte han for en måned siden, men da var det fordi de hadde vært sammen i flere år.. jaha.. so? har han ikke et nytt liv nå? da får han heller printe de ut å legge de i en mimrebox innerst i bua da. så nå tok jeg det opp igjen i går... og han klikker bestandig. blir sint og sier at det har ikke jeg noe med, har ikke noe med å se på de bildene jeg. neihei... trodde d var jeg som var dama hannes nå jeg da, og som han venter unge med. Reagerer virkelig på at han blir så sint.. har jeg truffet et ømt punkt eller? han sier fortid er fortid, noe som jeg liksom vet alt om. men jeg har kvittet meg med fortida mi... virker ikke som han har noe ønske om å gi slipp på sin egen fortid! Er det galt av meg å forlange at han skal fjerne de? han kan slette de, gjømme de i bua.. jeg vil bare ha de ut av min leilighet!! Åh.. godt å få sutret det ut:D Vil signere med anonym pga at noen vet hvem jeg er,,
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Sleng frem bilder av en x du også på pc-se om han liker det:-)) he he
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Fortid er fortid, så kanskje du skal la det fortsette å være det? man skal ikke kvite seg med sin fortid, man skal sette pris på den og verdsette det at den har vert med på å skape den han og du er. (hvorfor skriver du u/t bak overskriften?? Det betyr jo at det kun er en overskrift, ikke noe tekst i innlegget og det har du jo? u/t=Uten Tekst)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 slett de da vel!!! Hvis det er deres data maskin så har vel du like mye å si på hva dere skal ha der eller?? Jeg hadde IKKE godtatt om typen min hadde sånne bilder av xen på dataen. Synes det er unødvendig av han ja. som du sier bør de pakkes vekk. Typen min har også bilder av eksen sin og jeg av min,men de er selvfølgelig pakket bort sammen med andre minner!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 skjønner at den har vært med på å skape den han er.. Har ikke bedt han om å fjerne de for godt heller, han kan jo pakke de bort og langt ned, bare langt unna meg...hvorfor skal jeg være nødt til å se den dama vær gang jeg er på pc'n..bilder av de sammen koser.. d er jo som å torturere meg! Han hadde nok ikke godtatt at jeg hadde hatt bilder av meg å min x, men dessverre har ikke jeg bilder av oss, eller han!! har heller ingen interesse av å ha det. Det er en grunn til at vi ikke er sammen lenger tenker jeg, har ingen behov for å se han på bilder!! Skrev u/t fordi jeg trodde det betydde utenfor tema... jeg som har misforstått da sikkert...
mum&boyz Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 ØH er vel ingen som har masse bilder av xn sin man sitter ser på nå og da.... Da er det ikke mye fortid!! Tydeligvis ikke kommet over xdama han da! djizuz.. dette hadde vel ingen godtatt!?!?! Blir vel det samme som om dere skulle hatt et album stående i stua med de samme bildene.. Hadde det vært greit? næi fy fan! kvalmt!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Hadde ikke tålt det jeg heller. Ville sletta dem. Til nød lagt dem over på et minnekort først, men på datamaskina deres har de ingenting å gjøre. På tide han greier å legge fortiden bak seg.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Enig med at ein ikkje skal måtte prøve å kvitte seg med fortida si - men eg hadde ikkje likt å få mannen mi si fortid stukke opp i trynet kvar gong eg logga meg på PCen!!! Hadde blitt skikkelig lei meg og usikker...treng jo ikkje sletta dei totalt, men få dei på ein minnepenn el cd el noko sånt - så slepp iallefall du å bli minna på xdamene hans heile tida! Lykke til - forstår godt at du reagererm eg!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 ENIG!!! Jeg hadde blitt så sinna at jeg hadde kjeftet han rett opp og ned! Hehe... Man skal ikke være så jævla naiv og finne seg i hva som helst nei! (aaalt for mange jenter som er sånn!!!) Fortid er ikke fortid, hvis man sitter og plukker opp sånne bilder og "mimrer" om gamle dager fremdeles....... SLETT DEM!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 skikkelig dumt at du ikke har noen bilder med deg og ex'en som du kunne ha hevnet deg med. veldig dårlig menneskeinnsikt å legge bilder av ex ut på felles datamaskin. skjønner godt at du ikke liker det.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde først brent bildene av xn hans over på en cd, så slettet dem fra pcn. Ville sett reaksjonen hans når han kom å spurte meg etter bildene, og jeg da hadde svart, veldig lett og kokett, "ååå, nei DE bildene er sletta de (og så sagt etterpå "slapp av, jeg brente dem over på en cd til deg") Hvis han reagerer veldig sterkt da, så har han mer følelser for henne enn han liker å innrømme. INGEN sitter vel å ser på bilder av xn sin, dersom man har ny dame og i tillegg venter barn med sin nye kjærest?? Ikke normalt i mine øyne ihvertfall :S
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk for alle svarene... godt å vite at jeg ikke er på bærtur liksom.. Er så skremt over oppførselen hans etter at jeg tok det opp nå... han er alltid så snill å god til vanlig, føler at det er meg han vil være sammen med! Men at han skulle bli så forbanna for dette trodde jeg ALDRI! Blitt skikkelig usikker på han, han er sint å frekk og sitter virkelig i forsvarsposisjon, og jeg skjønner ikke hvorfor?? Er det virkelig så ille å måtte pakke bilder av den jævla X-DAMA. Jeg har vel noen bilder av x'er og meg på papir, men de er langt nede i en eske sammen med gamle minner som han ikke roter i! Er så lei meg nå, griner bare hele tiden (noe som ikke skal så my til for tiden:)) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. han sier han ikke kommer til å gjøre noe med bildene, jeg har ingenting med det å gjøre. Hvis han skal være sammen med meg, så mener jeg at jeg faktisk har veldig mye med det å gjøre. Skjønner ikke at han vil såre meg slik, hadde det vært motsatt hadde jeg fjernet de uten å blunke. Virker som han virkelig vil være ond:( Hvem er det han bryr seg om mest liksom... Wææ.. dette er jo egentlig helt sykt!! han kan vel ikke ha kommet over dama?? jeg har ikke villet hatt bilder av x'n min... hvorfor skal jeg det, vil jo heller ha bilder av bare kjæresten min, han er jo mye kjekker og er han jeg elsker. så hvorfor er det ikke sånn den andre veien? Vær gang han skal finne et bilde av meg må han gjennom lista med bildene av henne.... :'( HI
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 NN 23:10 igjen her... Jeg syns virkelig du skal ta opp med han hvor MYE dette sårer deg!! Kanskje han rett og slett ikke vet (selv om han i mine øyne burde skjønne GODT) at dette er utrolig sårende for deg å se/vite om. Framstill det slik: -hadde han likt at DU hadde sånne kosebilder av deg og xn din på pc? -hadde han syns det var koselig å bla gjennom de bildene hver gang han skulle noe på pcn? -syns han at han har rett til å ha dem der, når han VET at det sårer deg? -syns han at det er riktig å ha de bildene der, når det er DU og HAN som er en familie nå, og snart skal få et lite nurk? -minn han på at du ikke har noe på pc som du VET ville såre ham. Spør han og om hvorfor han EGENTLIG MÅ HA de bildene der!!! Om det er fordi han har følelser for henne enda. Virker jo sånn, kan du da si....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 bilder av exer er liksom noe man kan slette når man har et nytt forhold,mener jeg da,typen min også hadde bilder av exene sine,to av dem,og det såret sikelig:( sa det til han,så da skulle han slette dem,men han hadde ikke slettet alle da,nei da hadde han liksom glemt det da,hadde ikke sett di bildene der, ja får det tror vi jo på,not.. men som hun sier over her,sleng opp noen bilder av din x også,og se hvor glad han blir om du gjør det:)
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Det er noe av det mest respektløse jeg har hørt om!! Vis ham denne siden du, så kanskje han skjønner at det ikke er du som er sær og vanskelig, men han som ikke eier respekt for deg, og for barnet deres! Jeg har en teori om at de parene som tenker "du og jeg" og "ditt og mitt" istedetfor "vi" og "vårt" ikke overlever. Beklager å måtte si det så direkte, men det er en grunnleggende holdning og verdi i forholdet han absolutt ikke viser deg ved å gjøre sånt. Spør han rett ut om hvorfor han har behov for å se disse bildene og fortell ham at du forventer at han viser deg større respekt enn det. Ønsker deg masse lykke til, både med forholdet og babyen:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk for gode råd... Dette er ikke normalt.. kan ikke være i noens øyne! Nå er rådet ditt utført... bildene brent på cd og bildene slettet! (selv om jeg egentlig mener dette er noe han burde gjøre av seg selv, uten at jeg spurte) Prøver virkelig å ta det opp med han, at det sårer meg og gjør meg usikker, men får da bare til svar jeg er ikke rett å fnyser bare til meg! Jeg har vist ingenting med det eller de å gjøre! gjør alt for å ikke snakke om det... jeg kommer ingen vei med dette føler jeg...Lurer VELDIG på hvordan jeg skal løse dette. Vil jo ikke være sammen med en fyr som heller vil se meg være lei meg og såre meg enn å slette noen tåpelige bilder av en x... Er så sjokkert.. trodde virkelig jeg viste hvor jeg hadde han... HI
mum&boyz Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Bra at du sletta dem! Hvordan reagerte han på det? selv om han fikk dem på cd da.. Hva skal han med dem egentlig?? Åhh jeg hadde blitt helt dårlig om min samboer hadde gjort slik! Er ikke normalt for 5øre!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 Min eks har også noen få bilder av han og xen på pcen, men han har lagt alt sånt "gammelt" i en egen mappe, med masse annet rart, og det syns jeg er helt greit. Det er liksom noe han aldri roter i til hverdags, kun en sjelden gang, og da er det greit syns jeg. Som ei annen skriver her oppe, man skal sette pris på fortiden, for det er faktisk det som har vært med på å forme oss til de vi er i dag. MEN, jeg hadde ikke syns det hadde vært ok om de lå sammen med alle "våre" bilder, for da hadde jeg følt at det ikke var et avsluttet kapittel... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 Mente jo at min mann har disse bildene av han og eksen.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 Min kjære hadde også mottatt bilder av x`n sin på pc`n, men da jeg tok det opp med han så slettet han dem med en gang. Det var liksom ikke noe problem. Han beskrev dem bare som "noe gammelt crap" som hadde ligget inne på pc`n siden før vi ble sammen. Respekt! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #21 Skrevet 31. mars 2008 Har opplevd det samme selv, med han jeg fortsatt er sammen med. Hele det første året vi var sammen, slet jeg med at han fortsatt hadde følelser for x'en sin. Han hadde bilder av henne og ting han hadde fått av henne liggende på rommet sitt. Ikke veldig synlig, men synlig nok. I tillegg drev han og ringte henne når han var på fylla og jeg ikke var med. Tok det opp med han, og fortalte han hvordan dette var for meg. Han sa klart i fra at det var meg han elsket, men at det var vanskelig for han å glemme henne da de hadde vært sammen i nesten 3 år, og fordi de var sammen da han mistet moren sin. Noe som førte dem nærmere hverandre... Jeg skjønte jo det, men fortalte han igjen at det allikevel var sårende for meg. Jeg sa til han at jeg ikke mente at han skulle kutte henne ut av livet sitt, hun var jo faktisk en stor del av det en gang, men at han kunne pakke bort minnene sine i en eske som han la et spesielt sted. At det da sikkert ville bli lettere for han å komme seg videre også. Han forsto dette, og gjorde det faktisk. Etter dette ble ting mye bedre. Han ble ikke stadig påmint om tiden med henne, og la henne til slutt helt bak seg. I dag har vi vært sammen i snart 5 år, vi har ei lita snuppe på 22 mnd, og venter ei til i mai. Vi har det kjempe bra! Jeg ser han så vidt har litt kontakt med henne på facebook, men det gjør meg ingenting. Nå vet jeg at han er her for meg, at det er meg han vil ha. Prøv og legg det fram for han på en måte han vil forstå. Få han til å sette seg inn i din situasjon. Det gjorde jeg, og det funka kjempe bra. Det er vondt å høre, det vet jeg, men grunnen til at han fortsatt har dette, er fordi han ikke har kommet over henne. Det betyr ikke at han ikke er glad i deg, for det er han helt sikkert, men han har bare ikke glemt x'en... Sett dere ned sammen og ta en skikkelig prat, få han til å sette seg i din situasjon. Han ville nok ikke likt det... Dere har et barn på vei, så dette er noe dere må finne ut av. Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå