Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvordan så streken deres ut? Min ble i dag sterk og tynn med skygge.
doffine Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Jeg fikk neg el-test på de testene. Testet md CB og billigtest samtitig, da jg var sikker at jg hadde el, og billigtest ik slo ut. Dro å kjøpte CB el test, og prøvde da på nytt et par timer senere. Slo ut el på cb, men ik billigtest.
1prinsesse+2engler Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg og fikk neg svar på de billigtestene, men det måtte være feil for jeg ble gravid den gangen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Hmm hva skal jeg tolke min som da da, positiv da tro, jeg gleder meg til å se hvordan streken er fremover. På hvilke dager testet dere?
doffine Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg startet å teste på dag 12 for å være sikker...
Hope2015 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg brukte en hel haug av dem en pp uten utslag så har mistet troa på dem!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 jeg har alldri fått pos utslag med billig el testene. Testet i flere måneder uten resultat...og ja jeg har el for jeg var gravid fra januar til mars! Beklageligvis ble det en SA....men el testene SUGER etter min mening!!
Lillemy29 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 jeg hadde el 25-26 mars. Prøvde både el test fra CB og de billligstavene. Fikk utslag på begge. mMn kun den ene kvelden var det veldig sterkt utslag på staven. Slik at man kunne se at det ikke var noen tvil (test streken mye strekere rød enn kontroll streken)Det var kun den ene gangen da hormonet var på sitt sterkeste tenker jeg.Ellers mååte jeg bruke CB
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Heisan! Jeg har alltid brukt de testene, og de har funket veldig bra for meg. Ettrerhvert som jeg ble vant til dem oppdaget jeg at det var viktig å ta testen på ettermiddagen, tidligst kl 16.00 (for det er rundt da LH-hormonet produseres), og i tillegg måtte jeg ikke gå på do eller drikke noe senest 2 timer før testing. I tillegg er det ikke alltid at hele streken får farge, som jeg så hadde skjedd med deg åsså. Som regel blir det bare en tynn tynn strek som blir mørk og resten av streken er en skygge. De har vist eggløsning hver måned, og graviditetstestene funka åsså. Graviditetstestene brukte noen minutter på å få tydelig strek, men de funket. Nå er jeg 7 uker på vei Masse lykke til!
nr2snart? Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg bruker også el-tester, men har skjønt at man kan ha eggløsning selv om det ikke vises på testene. Jeg har testet på morgenen, men skjønner nå at det er best ettermiddag/kveld. Så man trenger altså ikke bli helt fortvilet selv om man ikke får utslag på de testene. Takk for gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå