jentelykke + guttelykke Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Mine gjør det.... Lurer på om det er normalt? Går de i så fall tilbake til normal størrelse etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 hvor da tenker du? På magen?? De vil jo automatisk utvide seg og bli normale igjen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Lurer også på dette, mine og har vokst litt. Utover, så blir på en måte en liten "nupp". Har på brystet/puppene, ingen på magen.
jentelykke + guttelykke Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har noen føflekker som til vanlig står litt utover, og nå er de blitt større. De vokser utover... De er ikke på magen, men ryggen.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Har samme problemet, oppdaget det rundt uke 30, spesiellt 1 som er rett under trusestrikken+ 2 andre, som står litt ut fra før. De er på magen da. Jeg ble ihvertfall livredd og sikker på at jeg hadde fått kreft;) Så jeg tok det opp med legen på kontroll og han kikket på de. Han fortalte meg da at det var veldig vanlig, at de blir både mørkere og vokser litt. Så lenge de ikke klør, blør og forandrer seg veeeldig er det kun forandringer som skyldes hormoner fra gravivditeten. Hormonene påvirker melanin-nivået (som forårsaker føflekker). Så det er normalt blant gravide. Men, dersom du er bekymret, vis de til legen på neste kontroll.. Jeg ble veldig lettet etter at jeg tok det opp med min lege iallefall:) Vi ble enige om å fjerne de når jeg hadde født, for kan ikke si jeg syntes de er så lekre da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå