Gå til innhold

Hvilket yrke passer du til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykepleier

Du egner deg godt som sykepleier:) Du liker å ha folk rundt deg og du takler utfordringene som måtte komme bra! Du er ikke redd for å ta i et tak, og du er en omgjengelig og hyggelig person! Lykke til!

Hehe....passet bra siden jeg faktisk er sykepleier. Har valgt rett yrke jeg da. ;o)

Skrevet

Fikk kontordame på denne.. hehehe.. Men en annen test jeg tok ang. yrke passet mye bedre.., da kom jeg på sykepleier og siden jeg jobber på sykehjem sier jeg at det passer bedre.. hehe.. =)

Skrevet

Snekker...?! WTF!!?

Skrevet

Bedre enn arbeidsledig da lille vampyr :) Hihi

Skrevet

Ja, men arbeidsledig er jeg jo IRL, da... :(

Skrevet

Hihi,jeg er frisør. Skal vi bytte? :)

Skrevet

Ja, helt klart bytte. Det meste er vel bedre enn langtidsledig:)

Skrevet

Fkk sykepleier - er snart ferdig som hjelpepleier

Skrevet

Førskolelærer

Du passer som førskolelærer, du liker å ha barn rundt deg. Du er tålmodig, snill, passe kreativ og kanskje litt barnslig. En jobb i barnehage ville passet deg utmerket, Lykke til!

Hehe, her om dagen tok jeg en test på hva min mentale alder var og resultatet ble 18, i dag er jeg plutselig barnslig og passer sammen med barn..

Hahaha førskolelærer ja, ellers takk.

Skrevet

Førskolelærer fikk jeg...

Og jeg ER førskolelærer:o)

Skrevet

Fikk frisør...laangt unna irl:)

Skrevet

Snekker

Du burde bli snekker! Du liker å jobbe med hendene, du er kreativ og effektiv i arbeidet. Du kan også ta i et tak! Lykke til:)

Hehe, vet nå ikke helt jeg...:-)

Skrevet

Førskolelærer

Du passer som førskolelærer, du liker å ha barn rundt deg. Du er tålmodig, snill, passe kreativ og kanskje litt barnslig. En jobb i barnehage ville passet deg utmerket, Lykke til!

Og det må jeg si meg fornøyd med, jeg er nemlig utdanna førskolelærer :o) Stortrives! For tiden er jeg ute i perm, men savner jobben masse.

Skrevet

Frisør

Frisør er yrket for deg! Du er kreativ, pratsom, hyggelig og omgjengelig. Dette er egenskaper å ta med seg inn i yrket. Dessuten takler du de utfordringer som måtte komme:) Lykke til!

WTF!! Jeg er kunstner og trives som det jeg ;)

Skrevet

Jeg fikk snekker..og jeg er sykepleier.

Kunne godt tenkt meg til å være snekker faktisk (:

Skrevet

Har tatt den testen før og ble da frisør. Ble frisør nå og. Frisør er mitt yrke:-)

Skrevet

Sjukepleiar. Hmmmm, stemmer ikkje heilt.

Skrevet

snekker...javel, jeg svarte negativt på alle spørsmålene som kom opp om kreativitet ,em allikevel så fikk jeg ...

Snekker

Du burde bli snekker! Du liker å jobbe med hendene, du er kreativ og effektiv i arbeidet. Du kan også ta i et tak! Lykke til:)

24.71% har falt innenfor denne kategorien.

Skrevet

Jeg fikk

Førskolelærer

Skrevet

Hehe, snekker, ja det skulle tatt seg ut. Mannen min begynte å le:D Jeg er sykepleier da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...