Gå til innhold

Hva ble du "hekta" på når du gikk gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har jo noe man kan bli hekta på... hva ble du hekta på?

Jeg spiste marie kjeks og sjokadepålegg, ja i sammen, og gulerøtter og sjokadepålegg... måte bare ha det... fikk også for meg å kjøpe de rareste ting for å så bare smake og kaste det igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 1, alt av melkeprodukter. Drakk litervis med melk og yoghurt, og så spiste jeg vel en pakke maryland cookies hver dag. Ble feit ja!! Med nr 2 fikk jeg dilla på isbiter, knaspra isbiter dagen lang, hadde isbitmaskin på fryseskapet. Ble ikke så feit den gangen. ;o)

Skrevet

Forrige gang: grønne druer,kinder bueno litago sjokolademelk.

I dette: kvikk-lunsj og softis. Må ha det flere ganger for dag.

Skrevet

rød exstra!! tyggisen altså, var så ille at jeg kjøpte hele kartongen i butikkhyllene ved kassa. tok med meg kartongen å la den på "disken" og fikk rare blikk hver gang mens de gløttet bort på den digre magen. når de begynte å telle hvor mange tyggispakker det var oppi kunne jeg bare avbryte de å si- det er 30 stk oppi der:)))

det var det eneste jeg hadde etekick på, men LUKTER derimot, det var helt helt sykt. og best var sånne "farlige" lukter. bensin, neglelakk, hadde lyst på sånn- sandrøyk, vet ikke hvordan forklare det, men hvis en lastrebil heller av et lass med gråstein, den skyen av sand- det hadde jeg lyst å lukte på. jord lukt, høy lukt, fjøslukt, KJELLERLUKT, kjøpte en pakke spon/sagflis for å lukte på den. og rett før fødselen smakte jeg tilogmed på kull. (var dårlig ja!) men det hadde jeg så lyst på forige svangerskap også, men nektet meg selv å smake på det, og var så sugen på kull at det kan sammenlignes med verste røyksuget ever. så, da jeg fikk suget på kull igjen, bestemte jeg meg for å ete det, så kanskje forsvant suget. og det forsvant ja:)

Skrevet

spiste isbiter til den store gullmedalje! Kunne ikke tenke meg noe bedre. Nå ligger restene urørt i fryseren.. merkelige greier det der

Skrevet

Grønne epler og vann:)

Herregud som jeg knasket epler og drakk vann...

Skrevet

Bare måtte ha liter vis med melk. kunne drikke opp i åtte liter for dag på det værste. Heldigvis melk og ikke brus. La på meg 30 kilo i svangerskapet å våger ikke tenke på hvor mange kilo jeg hadde gått opp om det var 8 liter brus som var dilla.

Skrevet

har fulstendig dilla på slush!!!!!

ååååååh!!!! og ananas!! spiser så mye ananas at jeg får munnsår av det!! huff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...