Bøggly Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har ei venninne som jeg snart ikke vet om jeg har lyst til å betrakte som venninne lenger! I går kveld satt hun å fortalte åpent i et selskap at hun var blitt såret over måten vi (jeg og sambo) hadde behandlet henne på etter hun og mannen gikk fra hverandre i januar! Vi hadde unnlatt å be henne i et par anledninger i påsken (eks'n hennes ble bedt en kveld av min sambo for å ta et par øl). Der sitter hun og breier ut til gud og hvermann om hvor såret hun ble over meg - når saken er at et er JEG som har tatt kontakt hver eneste gang vi har snakket sammen/møttes etter nyttår. Hun har ikke EN eneste gang tatt kontakt med meg, uten at jeg har sendt sms eller mail først. Hun har IKKE bedt meg gjøre noe sammen med henne, komme på kaffe, gå på by'n en eneste gang, men hun har bedt felles venninner av oss om det samme. Jeg har bedt henne på jenteparty hjemme hos meg, hun har blitt bedt på hytta mi sammen med ei felles venninne o g igjen tok jeg initiativ til å møte henne 2 ganger i påsken sammen med barna (men det passet selvsagt ikke den ene dagen, så da tok jeg kontakt igjen dagen etter). Hmmmmm........... hvem av oss har mest grunn til å være såret?! Jeg er så luta lei av at hun alltid må være i sentrum, og at hun blir såååååå såret dersom noen i vennegjengen (den er stor) velger å be noen hjem til seg en lørdag, uten at hun blir bedt. Mens hun, selvfølgelig, gjør akurat det samme, uten å blunke en gang! Jeg kjenner at det kommer til å bli leeeenge til jeg tar kontakt igjen! Skulle f..... ikke tro dama var over 40 år! Minner meg om fjortis-konflikter! Dette ble langt, og kanskje litt rotete - med DEILIG å få det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå