LizzyG Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvis du ser etter hun i Larvik så kan jeg anbefale følgende hus for deg. Men må advare om at dere muligens må ta opp litt gjeld for å kjøpe det:) http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12667507&sid=xz1cab8VOdz341631&WT.svl=Link
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 drømmedrømme:-) har vært inni det huset, og det er bare heeelt sykt... Litt gjled? Frekk eller? kunne kjøpt tre av disse på flekken...
LizzyG Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Hehe... Visste at du var rich, men ikke richirich da:)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 jo, herreguud.Er det noe jeg har nok av, så er det penger.... &her jeg sitter i helikopteret mitt og drikker champagne mens piloten kjører kveldstur&
LizzyG Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Åhhhh... Det hørtes koselig ut. Regner med at det er Don P. du drikker?? Stikk innom å plukk meg opp da:) Hehe... Må være deilig når problemet er at man ikke får brukt opp pengene sine.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 selvsagt Don P... kommer snart bortom! har plenty av PC'er her,så vi kan jo sitte i hver vår stressles og dibbe litt,mens Michael og Charlos masserer oss. Får Jorge til å lage litt mat, så kan vi jo se om vi tar ossen tur i boblebadet
LizzyG Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Å, det hørtes ut som en date:) Tar på meg bikini og morgenkåpe og venter ute på terrassen jeg nå da. *speider etter helicopter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå