Gå til innhold

Bor dere i hus,leilighet eller rekkehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bor i midten i et rekkehus og trives med det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i leilighet, er en liten leilighet vegg i vegg med vår. Er som et lite hus egentlig. Blir vel kanskje et slags rekkehus med en stor og en liten leilighet i vært hus? hehe.....dårlig til å forklare ja! ;o)

Vi trives egentlig, men det er for lite. Håper derfor på å få bygget oss et hus til neste år.

Skrevet

Enebolig med utleie og garasje..:) Stor plen.. Happy days:)

Skrevet

Hus!!! Og veldig glad for det. Nå skal jeg ikke flytte før jeg blir så gammel at jeg ikke kan gå i trapper lenger :)

Skrevet

leilighet,men håper å å finne noe større snart,leter og leter...

Skrevet

Bor i et rekkehus. Kunne vel klart å bodd her lenge, for det er helt nytt og ganske stort, men ønsker meg snart en enebolig.

Skrevet

Hus=)

Skrevet

Hus =) Aldri mer leilighet på meg..

Skrevet

For øyeblikket i leilighet, men overtar hus den 1. mai (om alt går som det skal). Gleder meg helt vilt til å få bedre plass!!!

Skrevet

Leilighet på 40 kvm noe som jeg hater. Pluss at jeg ikke kan fordra han vi leier hos. Men om noen få mnder flytter vi inn i nytt hus.

Skrevet

Rekkehus.:)

Skrevet

Leilighet , aldri mer hus på meg:)

Skrevet

Bor i et sydhavsslott.

KØDDA, haha... Bor i hus.

Skrevet

Vi bor i hus. 190 kvm fordelt på 2 flater.

Skrevet

Bodde tidligere i rekkehus u midten, og trivdes med det. Men plassen ble litt for liten (syntes vi da) også kjøpte vi oss hus med stor hage og mye plass. Og det ble mye jobb...

Nå har vi gått fra hverandre og jeg har nå kjøpt meg enderekkehus og gleder meg veldig til å bo i rekkehus igjen:) Kommer ikke til å savne hus og stor hage. (tror jeg da...)

Skrevet

hus og skal kun fortsette med det senere også=)

Skrevet

Vertikaldelt tomannsbolig.. Ha ca 120 kvm - stor hage.. Stor trives her vi bor, eneste negative er at vi bare leier.. Kjøper vårt eget når jeg er ferdig på skolen..

Skrevet

Vi har leid en kjellerleilighet i 5 år i mai, men 30 april får vi nøkklene til huset vi nettopp har kjøp oss!!!!

*Gledeshyl!!!!!!!!!!!*

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...