♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Det å slutte å røyke er venskelig.... Jeg har kuttet ned masse men fy søren så vanskelig.....
Bella Swan Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Det er det, men du får trøste deg med at det blir bedre. Husk det er ingen fordeler med å røyke!!! Anbefaler deg å lese "Endelig ikke røyker-for kvinner" av Allen Carr.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 he he, skal jeg gjøre. tror venninna mi har den boka
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Vet du hva,jeg synes det var utrolig lett når jeg første bestemte meg. Jeg har hatt kjempemange mislykka forsøk før, men denne gangen var det veldig lett. Har ikke hatt lyst på røyk en eneste gang. Anbefaler deg også til å lese endelig ikke røyker,den hjalp meg på 3 forsøket.
Gjest -<<- Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Klart det er fordeler med å røyke. Tobakken inneholder stimulerende stoffer, og det oppleves for mange både beroligende og ofte svært sosialt. (Om fordelene oppveier ulempene blir selvsagt en annen debatt).
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skal slutte å røyke fordi vi skal i gang med å prøve å få et barn sammen... og kan ikke røyke da
Gjest mphs Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg fant ut at det letteste var å kutte tvert etter å ha lest den boken du fikk annbefalt av en annen."endelig ikke røyker". Var vanskeligst de første 3-4 ukene. Hadde prøvd å kutte ned tidligere med det klarte jeg ikke, da gikk jeg bare med røykesuget hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå