Gå til innhold

Et litt stor utblåsning fra meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over min situasjon v og til at jeg har lyst til å be hele verden om å dra til h*. Er alene med omsorgen og har nå ikke hatt avlastning på 6 mnd.. Blir irritert på søsken og foreldre som ikke tilbyr seg å ta barna litt, istedetfor er de flinke til å komme på besøk eller invitere oss på besøk, men de tenker visst ikke at JEG trenger litt avlastning. Noen ganger tenker jeg å avertere etter liksom-besteforeldre som kan ha barna av og til slik at deres biobeste får opp øynene. Det har til nå bare vært lovnader om at snart skal vi ta de litt. Hva bf angår kan jo han også bare brenne i h*, for her er det avtaler som ikke holdes ukentlig. Jeg elsker barna over alt på jord, men enkelte dager er bare så slitsomme at en har lyst til å pakke alt en har og flytte til Kaukasus eller grave seg ned til Kina.

Måtte bare få det ut.. Hvis jeg kunne brølt nå, hadde det sikkert hørtes helt til Grand canyon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har fast avlastning gjennom bf, så kan du få det gjennom barnevernet:) Jeg har det, og vet jeg har tid for meg selv ei helg i måneden:)

Jeg hadde det som du før dette, og jeg må si det var luksus å få ei helg i måneden, kun til meg:)

Skrevet

Spør du om de kan ha barna litt da?

Skrevet

Synes du tar litt lett på det HI, sur fordi ingen vil passe ungene dine. Nå er det du som har fått dem og ditt ansvar. Synes det blir feil å regne med at foreldrene dine skal ta dem for at du får avlastning.

Mine foreldre stiller sjeldent opp har hatt fri to ganger på 3, 5 år. Men mitt ansvar, min unge. Ja kjekt med avlastning, men ikke mine foreldres oppgave. Foreldrene dine har jo hatt sine unger så er jo ikke en selvfølge at dem skal passe barnebarn ol.

Da får du heller søke om avlastning via barneværnet.

Skrevet

skjønner deg godt!!

når ikke bf stiller opp å tar sitt ansvar så skjønner jeg at du blir sliten.

men snakk med barnevernet å forklar situasjonen din, så kan du ha krav på avlastning:)

jeg har avlastning en helg i mnd på de to eldste pga deres bf ikke stiller opp.

Skrevet

HI her.

Først: nei, jeg er ikke flink til å spørre mine foreldre om de kan passe barna, nettopp fordi jeg tenker som deg, mamma'n til Jens olliver, at det er mine barn og jeg som har valgt å få de. Det er nettopp derfor jeg har en utblåsning her, fordi det er ikke til å stikke under en stol at det til tider er utrolig slitsomt å være alene med barn. Jeg blir isolert, har veldig liten sosial omgang og det igjen gjør min verden veldig liten. Det er kjipt, for hvis jeg hadde hatt avlastning ville jeg kanskje kunnet hente litt energi som og ville vært godt for ungene. Jeg føler at dette er en ond sirkel. Får håpe ting løsner litt mere om ikke lenge. Samtidig veldig dumt at bf ikke stiller opp, men kan ikke tvinge han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...