plastblomst♀♂♂ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 er gravid i uke 22, og har gått på antibiotika i tre dager pga litt utslag på urinprøven. Har også bihulebetennelse, og har vært syk i over en uke nå. Skal egentlig ringe legen i morgen og be om antibiotika for bihulebetennelsen, men nå har det begynt å svi når jeg tisser, og jeg tror jeg har fått urinveisinfeksjon.....Hvor mye antibiotika kan man egentlig få når man er gravid? Jeg må ha et elendig immunforsvar nå som jeg gravid, for jeg er nesten aldri syk ellers. Har aldri hatt influensa eller bihulebetennelse før, og føler meg ganske dårlig. Passer også dårlig at mannen er bortreist på kurs i tre uker....
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Uff, stakkars deg... det hørtes ikke mye godt ut... Jeg aner ikke hvor mye antibiotika du kan få men det får du jo vite av legen imorgen. Vil tro det tar både uvi'en og bihulebetennelsen hvis du får mer (og tror nok du får mer). Har du nesehorn fra apoteket? Hvis ikke burde du skaffe deg det og skylle nesen minst 3 ganger daglig. Det hjelper på bihulebetennelsen. I tillegg må du passe på å drikke masse, gjerne tranebærjuice. God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå