Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å få en god del luft i magen dersom man er gravid... skal teste meg i morgen for jeg føler jeg har litt symptomer:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt normalt:) Lykke til med testingen:) mange dager over ikm?

Skrevet

Etter kalenderen er det 6 dager siden den skulle kommet...MEN..jeg hadde noe blødninger som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke, om jeg skal ta det som en menstrasjon eller om det ikke var det. I morgen kommer manne hjem fra sjøen å da skal de testes...

 

Har hatt litt symptomer jeg forbinner med graviditet..

- luft i magen

- litt "stikkinger"

- trøtt og små kvalm

- i dag var magen helt rar når jeg trykte på det...hmm...

Skrevet

ja...ømme bryster og ryggsmerte er også blitt en del av hverdagen....

 

KAN DET VÆRE???????

Skrevet

Ja det kan jo være en liten spire:) Håper på det samme jeg også nå, ikm i dag:) Ingen tegn til TR, har hatt en del symptomer tidligere denne uka, men har kommet litt bort. Har blitt veldig hormonell da... Får litt dårlig samvittighet:p Enten er TR på vei nå ellers kan jeg være så sur og grinete pga at det er en liten spire i magen min:)

 

Håpe håpe:)

Skrevet

ååå...det er så spennende.. Er det første for deg å eller?

Jeg HÅPER nok nok for begge..hehe! Men enda en ting... jeg begynte å gråte av å høre en SANG på so you think you can danse... Det er ikke akkurat typisk meg... det går vel under hormonell???hehe

Skrevet

Dette er min tredje, men like spennende hver gang det:) Har så innmari lyst at det er en spire der nå, jeg vil ha 2008-baby:) Naboen vår har fått baby nettopp og det hadde vært så fint å få en i samme årskull, med tanke på skole og sånne ting:) Dette var deres tredje og de andre barna deres er like gamle som våre, så det er så fint for barna:) De koser seg så mye sammen.

 

Å begynne å gråte nesten av ingenting ja, det kaller iallefall jeg hormonell;) Må få høre hvordan det går med deg da:) Når har du i så fall termin om du er gravid nå?

Skrevet

Dersom jeg er gravid nå er terminen 1.12 i følge beregningene... Jeg skal si hvordan det går...det må du også:) Kjenner at jeg er så spent at jeg holder på å sprekke...hehe! Begynner å få dårlig tid nå om du vil ha 2008 barn:) Hvordan ligger terminen din ann da dersom det du ønsker har skjedd:)??

Skrevet

Ja dette er siste mulighet til å få 2008-baby, så har veldig dårlig tid:p Om det nå viser seg at jeg er gravid nå, har jeg termin 10.desember:)

 

Er såvidt jeg klarer å vente på testene jeg har bestilt jeg, men hadde jeg hatt de, hadde jeg vel brukt opp flere for dagen, hehe:)

 

Hvor gammel er du og hvor kommer du fra? Prøvd lenge eller?

Skrevet

Jeg er 21, samboeren min er 23.. Vi har nesten akkurat begynt å prøve..dette er vel 3 mnd... Vi bor i sunnhordaland nå.. Hva med deg?

Ja, jeg har ikke tester i hus jeg heller, da hadde jeg aldri klart å holde meg..hehe! Skal å handle i morgen!

 

Jeg fikk litt panikk nå når jeg var på toalettet, tørket meg å der oppdaget jeg PITTELITT blodprikke på papiret... noe formening om dette? Ble litt skuffet og redd da ja..hehe!

Skrevet

Jeg er 21, samboeren min er 23.. Vi har nesten akkurat begynt å prøve..dette er vel 3 mnd... Vi bor i sunnhordaland nå.. Hva med deg?

Ja, jeg har ikke tester i hus jeg heller, da hadde jeg aldri klart å holde meg..hehe! Skal å handle i morgen!

 

Jeg fikk litt panikk nå når jeg var på toalettet, tørket meg å der oppdaget jeg PITTELITT blodprikke på papiret... noe formening om dette? Ble litt skuffet og redd da ja..hehe!

Skrevet

dytter litt på denne og håper på mer hjelp:) Husk å les innlegg nr to(tror jeg) der står litt om hvordan jeg har det... Jeg er såååå SPENT!!!!

Skrevet

Det er jo mange som har litt spotting selv om de er gravide, så kan jo være et godt tegn også det:) Har du vært å kjøpt test?

 

Jeg er fra Sør-Trøndelag, er 25 år og har vært sammen med samboer i 10 år:)

Skrevet

Jeg har vært å kjøpt test, men jeg fikk negativ... men jeg har ett lite håp enda. for det var jo ikke av morgen urinen...hmm...hvordag gikk det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...