Gå til innhold

Hjwlp - er det noe på gang???? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! :)

Har hatt mensmurring i magen siden igår, kommer og går i perioder. Har ikke hatt det slik tidligere. Mye stikking i underlivet. Har i dag vært sikkerlig løs i magen. Er tre uker til termin. Kan det være en begynnelse??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner ihvertfall sånn for veldig mange. Får håpe det skjer noe for din skyld: )

Skrevet

har hatt det slik i to dager nå, har også tre uker til termin.... Føler liksom at det ikkje er så mange dager igjen nå. men en hører jo om de som kjenner seg slik i flere uker før noe skjer... men *håpehåpe* :)

Skrevet

Hatt det sånn siden uke 30 jeg... er i uke 38 nå. Så vær tolmodig. Har hatt et par dager nå med veldig vonde og regelmessige smerter men neida...de gir seg bare igjen.Så nå håper jeg bare på effektiv modning=) Får håpe det skjer litt fortere med deg da men..... Kan vare lenge dette her før det setter igang.

Skrevet

er det vanlig å bli løs i magen når det nærmer seg???

Skrevet

Det kan godt være et tegn, men det skjer ikke for alle før hver fødsel. Jeg hadde det før jeg fikk førstemann. Ble dårlig i magen og noen timer etter kom riene... Det er lov å håpe!

Skrevet

Jeg hadde også masse vondter og var løs i magen før termin forrige gang - første gang fødte jeg til termin og håpet vel at det ikke skulle bli etter det også andre gang, men måtte settes i gang 16 dager over termin - ikke for å være noen gledesdreper, men det er greit å være litt tålmodig for ellers blir de neste tre ukene veeeeldig lange:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...